آرایشی و زیبایی

با این چند روش ساده رشد موهایتان را سریع تر کنید

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : موها یکی از اجزای مهمی هستند که در زیبایی هر فردی بسیار مهم می باشند ، موهای بلند نیز از قدیم همیشه طرفداران بیشتری نسبت به موهای کوتاه داشته است ، از این رو بهتر است که روش های مراقبت از مو و نیز راه های رشد سریع آن ها را بدانید تا شمانیز دارای موهای بلند و زیبایی گردید . این مطلب از ارشاکو قصد بیان این روش ها را دارد ، از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه شوید …

 

 

افزایش رشد مو

مو بخشی مهمی از زیبایی چهره، بخصوص چهره خانم ها را تشکیل می دهد

 

ماساژ ملایم پوست سر 

ماساژ روزانه پوست سر به وسیله انگشتان باعث بهبود گردش خون در ناحیه سر و تسریع رشد موهایتان خواهد شد .  البته این روش را برای برخی افراد چندان توصیه نمی‌کنیم زیرا در افرادی که پوست سر چربی دارند، ماساژ دادن کف سر یا شانه کردن بیش از حد باعث چرب شدن بیشتر موها و ریزش آن می‌شود.

پرهیز از بستن موها

بافت موهایی که مو را در کشش قرار می‌دهد و یا برس زدن‌های تهاجمی و استفاده از کش های سفت مانع رشد مو می‌شود. باید اجازه داد موها هراز‌گاهی هوا بخورند. بستن مرتب موها یا استفاده مداوم از روسری و کلاه باعث خفه شدن ریشه موها می‌شود. استفاده از کش مو یا بستن و بافتن مو خوب است و مانع اصطکاک زیاد مو با لباس می‌شود، اما باید مو را با شیوه‌ای درست و ابزار مناسب بست.

 

 

 

تقویت و رشد مو

برای بهبود گردش خون در ناحیه سر و تسریع رشد مو ، پوست سر را ماساژ دهید

 

پرهیز از مواد شیمیایی

اقداماتی که باعث خواهند شد تا ساقه موهای شما آسیب ببینند ، عبارتند از : رنگ و مش کردن موها، صاف و فر کردن و استفاده مرتب از سشوار و اتوی مو که این کارها علاوه بر آسیب رسانی به موهای شما سبب خشکی و کدری نیز می شوند .

در صورتی که به‌طور مرتب از این روش‌ها استفاده کنید، ممکن است حتی ریشه مو هم صدمه ببیند.

مراقبت‌های فردی

تا جای ممکن به موهایتان فرصت تنفس بدهید.  ما معمولا شستشوی روزانه موها را توصیه نمی‌کنیم زیرا این کار سبب خشکی پوست سر می‌شود و این مساله خودش به رشد موها آسیب می‌زند.

شتشوی درست و مرتب مو

بایستی همواره ۲ نکته مهم را در شست و شوی موهایتان در نظر داشته باشید ، اول اینکه ، خوب آب بکشید تا اثری از مواد شوینده روی پوست سر باقی نماند زیرا باقیمانده مواد شیمیایی می‌تواند سبب تحریک پوست سر و آسیب به ریشه و کندی رشد مو شود و دوم این که ، درجه آب را هم کم کنید تا گردش خون تحریک و رشد موها تسریع شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا