ورزش و سلامتی

با ایمن ترین دوچرخه جهان آشنا شوید

مشخصات ایمن ترین دوچرخه جهان

به گزارش ارشاکو ایمن ترین دوچرخه جهان در لندن ساخته و رونمایی شد.

دوچرخه ایمن
دوچرخه ایمن

Babel Bike نام دوچرخه ای است که در لندن توسط Crispin Sinclair Innovation ساخته شده است و ایمنی ترین دوچرخه ی جهان به حساب می آید. این دوچرخه ی جدید از دوچرخه معروف X-۱ الگوبرداری شده و در دو نسخه ی معمولی، پدالی، برقی و پدالی است. Babel Bike علاوه بر ظاهری کشیده، آینه ی عقب، چراغ های راهنما، ترمز و هشدار، محفظه برای ایمنی سرنشین آن، کمربند ایمنی، محافظ پای فولادی و بوق از نوع مخصوص خودرو ها نیز دارد.

دوچرخه ایمن Babel Bike
دوچرخه ایمن Babel Bike

طبق آزمایشات و بررسی های انجام شده این دوچرخه محصولی ایمن است و در ساختار Babel Bike علاوه بر اینکه ترمز های هیدرولیک به کار رفته جایگاهی برای گوشی هوشمند سرنشین در نظر گرفته شده است با این وجود نسخه ی غیر برقی آن ۲۱ کیلوگرم وزن دارد. موتور به کار رفته در نسخه ی برقی آن Shimano STEPS است که انرژی خود را توسط یک دستگاه باتری لیتیوم یونی دریافت می کند و شارژ باتری پس از اینکه سرنشین مسافتی بین ۸۰ تا ۱۲۹ کیلومتر طی کرد تقریبا حدود ۴ ساعت تمام می شود که سرعت این دوچرخه در کشورهای عضو اتحادیه اروپا ۲۵ کیلومتر و در آمریکا ۳۲ کیلومتر گزارش شده است.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا