ورزش و سلامتی

آیا نیاز است بری حداکثر کردن جذب کراتین ، آن را با قند مصرف کنم ؟

به قلم ارشاکو : ترکیب مواد پشتیبانی کننده از روحیه و حس تجربه ی منحصر به فردی برای کاربر خواهد بود.این ترکیب در محصول انحصاری استاندارد نیورونا وجود دارد که به منظور پشتیبانی از ارتباط “ذهن – عضله”تولید شده است.

لینک ارتباطی متمرکز را توسط فعالیت موج آلفای تحریک کننده ی طبیعی در مغز به همراه محصول انحصاری و استاندارد سانتینین بهبود میبخشد.

با استفاده از محصول آلمانی کریپیور نتایج را به شدت افزایش میدهد,این محصول خالص ترین کراتین جهان با امنیت و اطمینان بالاست.

به هیچ کربوهیدراتی نیاز نیست,و این به لطف عصاره ی تاراگون روسی استاندارد میباشد.

افزایش شدت,انرژی و تمرکز!

همه می دانیم که وضعیت ذهنی ما چقدر بر تمرینات ما اثر می گذارد. اپر مغز شما سرشار از انرژی نباشد و تمرکز نداشته باشد و شما رابطه ی عضله/ذهن را نداشته باشید نتایج عضله سازی به شدت کاهش می یابد .چند بار تا به حال ذهن شما قبل از اینکه عضله هایتان واقعا خسته شوند  تسلیم شده است ؟ اگر این اتفاق افتاده است پس شما به اندازه کافی به عضله هایتان فشار وارد نمی کنید تا رشد عضله ای شما حداکثر شود.

 

کراتین
کراتین

 

روش پریسرچ –ما با عضله سازی جنبه های ذهنی /عصبی را تحت تاثیر قرار می دهیم، روش چند جانبه ای برای شما مقدار زیادی انرژی و شدت تمرین فراهم می آورد که این روش مخصوصا برای تحت فشار قرار دادن شما و در عین حال ادامه دادن به تمرین قرار دهد.

ترکیب تمرکزی تحریک کننده ها /ذهن:

مصرف کافئین (۲۲۵ میلی گرم)، عصاره ی دندروبیم و راوولفیا (نوع استاندارد شده ی الفا / یوحیم باین) برای افزایش شدت و تمرکز بسیار عالی می باشد.

ال تیانین فعالیت موج الفا در مغز را تحریک کرده و مخصوصا وقتی که با کافئین ترکیب شده باشد برای دست یافتن به مزیت های افزایش سرعت، دقت و هوشیاری در طول کارهای دشوار توصیه می شودترکیب نهایی باعث افزایش عملکرد عصبی و ارتباط عضله/ذهن در باشگاه می شود.بجای استفاده از هر ال تیانین ارزان و بی کیفیت ، ما یک محصول ال تیانین استاندارد و معتبر از برند سانتیانین که در تخقیقات استفاده شده است ، ارائه کرده ایم.به عنوان یک مزیت اضافی ، ال تیانین باعث افزایش سرعت تولید انرژی ذهنی بعد از تمرینات و کاهش تاثیرات منفی کافئین  می شود.این ترکیب یک مکمل عالی برای مقابله با کاهش توان عصبی مغز در هنگام ورزش می باشد که این اتفاق برای افراد بسیاری وقتی که به شدت و سنگین ورزش می کنند اتفاق می افتد.این ترکیب برای مقابله و پرهیز از کاهش بالقوه ی توان عصبی بسیار عالی می باشد که این کاهش زمانی اتفاق می افتد که از کافئین و دیگر محرک های موجود در پریسرج استفاده می شود.

یک عنصر مهم دیگر در ترکیب شدت، انرژی و تمرکز ما نیوراونا می باشد که یک ماده تولید شونده در مغز است .نیوراونا عصاره جوی صحرایی است که از اجزا سازنده خاصی از گیاه استفاده می کند که دارای درجه بالایی از فعالیت بیولوژیکی مرتبط با دو آنزیم سیستم عصبی مرکزی به نام های مونوآمین،اکسیداس بی (MAO-B) و فسفودیستراس ۴ (PDE 4)می باشد.تحقیقات بر روی انسان ها بیان می کند که نیوراونا از این دو آنزیم جلوگیری می کند که به تبع این امر دوپامین که یک انتقال دهنده عصبی است و ادنوسین مونوفسفات (cAMP) که یک انتقال دهنده پیغام شیمیای است افزایش می یابد. مزیت کلی افزایش این دو آنزیم عبارت است از : افزایش هوشیاری ،انرژی بیشتر و تمرکز بیشتر.شما باید در طول ورزش هایتان در وضعیت ذهنی عالی باشید تا نیاز به استفاده از داروهای مختلف نداشته باشید .

برای بهتر شدن ترکیب و افزایش سطح انرژی و شدت ورزش ، ما افزایش دهنده های انرژی و پیش ماده های انتقال دهنده عصبی از جمله فنیل الانین (DLPA)، تیروسین ، تایورین، گلیسین و تی ام جی به ترکیب نهایی افزودیم.

فرمول پیش از ورزش قدیمی :

کراتین درجه پایین عمومی یا فرم های نامرغوب.

کراتین مونوهیدارت برند پریسرج سولوشن کریپیور شبیه دیگر فرمول ها نیست. این برند از ارزان ترین کراتین مونوهیدراتی که موجود است استفاده کرده است و یا دیگر فرم های نامرغوب کراتین مانند کراتین اتیل استر (CEE) و غیره نیز همین گونه اند.محصول ما مرغوب و معتبر ، ساخت آلمان می باشد;از خالص ترین کراتین مونوهیدرات به همراه ویزگی های امنیتی استاندارد در این محصول استفاده شده است. برند کریپیور کراتین مونوهیدرات با استفاده از یک فرایند منحصر به فرد در یک سالن جی ام پی استاندارد شده توسط FDA در المان بدون هیچگونه خطر الوده شدن یا مقدار زیاد تجزیه محصول جانبی این ترکیب (کریتنین) که از کراتین نامرغوب حاصل می شود، تولید می شود. کریپیور به خاطر کیفیت بالا (حداقل ۹۹٫۹ در صد کراتین مونوهیدرات) معروف است که این باعث افزایش ارزش این محصول می شود و در عین حال می توان از سالم و آلوده نبودن این محصول اطمینان کامل داشت.حتما دقت کنید که برچسب لوگو کریپیور را بر روی ترکیب پریسرج وجود داشته باشد تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که از بهترین کراتین موجود در جهان استفاده می کنید. کریپیور پادشاه همه کراتین هاست.

 

کراتین
کراتین

فرمول پیش از ورزش قدیمی: که شامل کربوهیدرات ها برای کمک به مصرف کراتین می باشد در عین حال مقدار زیادی از کربوهیدرات باعث افزایش مصرف کراتین در داخل عضله می شود. بسیاری از افراد دوست ندارند مقادیر زیادی چربی و قند هایی که باعث نافرم شدن اندام می شوند ، مصرف کنند، در حالی که نمی دانند این چربی ها باعث افزایش جذب شدن کراتین توسط عضله ها می شود.

پریسرج سولوشن / عصاره ی تاراگون روسی،بدون نیاز به کربوهیدرات!

پریسرج اولین مکمل در دنیا که از یک عصاره تاراگون روسی استاندارد (ارتمیسیادراکونکولوس ال) استفاده می کند.این عصاره اخیرا توسط یک مطالعه توصیه شده است و در ترکیب با کریپیور کراتین (همان کراتینی که در پریسرج از آن استفاده می کنیم) ار مصرف کراتین پشتیبانی می کند. نتایج فوق العاده بودند و نشان دادند که این عصاره به اندازه ی افزایش انسولین به همراه مقادیر زیادی گلیسیمیک، کربوهیدرات ها و یا پروتئین جذب کراتین را نیز افزایش می دهند.این عصاره تاراگون روسی استاندارد باعث میشود عضله های شما کراتین را به خود جذب کنند.و برای افرادی که به دنبال حداکثر کردن پر بودن عضله و به دست آوردن عضلات بسیار لاغر و خوش فرم هستند عالی میباشد.

این یک موفقیت بزرگ در علم مکمل های کراتین است و باعث آسان تر شدن مصرف مقدار زیادی قندهای ساده میشود.

ترکیب آنتی اکسیدان

با اینکه تمرین به خودی خود روش خوبی برای افزایش خروجی NO است بلکه باعث افزایش رادیکال های آزاد نیز میشود.رادیکال های آزاد  در واقع مقادیر NO را کاهش میدهند,که یعنی باعث کاهش اتساع رگ های خونی میشوند که مسلما این چیزی نیست که ما بخواهیم در طول ورزش اتفاق بیفتد.برای خنثی کردن این رادیکال های آزاد,ما ترکیب خاصی از آنتی اکسیدان ها را به کار بردیم که در واقع در تحقیقات برای حفاظت از NO در برابر تجزیه شدن و غیر فعال شدن توسط رادیکال های آزاد پیشنهاد میشوند.این آنتی اکسیدان ها شامل عصاره ی دانه ی انگور(۸۵% OPC), آلفا – لیپویک – اسید(ALA)و فولیک اسید میباشند.جالب اینجاست که,در تحقیقات ثابت شده است که هر دو فولیک اسید و ALA به مقدار زیادی eNOS را افزایش میدهند(آنزیمی که NO را سوخت و ساز میکند).

سوال : پریسرج چگونه بازده ورزش های من را افزایش میدهد و نتایج حاصله را حداکثر میکند؟

پریسرج به اینگونه عمل میکند که بدن شما را سرشار از قدرتمندترین ترکیب عضله ساز,افزایش دهنده ی نیتریک اکسید,مواد افزایش دهنده ی عملکرد عضله,که وسط تحقیقات دانشگاهی پشتیبانی میشوند,میکند.علاوه بر این,پریسرج دارای موادی برای تحریک و حساس کردن عضله ها برای حداکثر کردن جذب و مصرف مواد غذایی,افزایش سختی عضلات,پری,افزایش انرژی و شدت تمرین و حالت عروقی میباشد.پریسرج محیط آنابولیکی کامل و عالی ای برای رشد عضله ی جدید و انجام تمرینات سخت تر ایجاد میکند…تحریک کننده ی کامل و عالی برای اینترابولیک,و فاز ۲ ما : فرمول زمان بندی مواد غذایی در طول ورزش میباشد.

سوال : آیا لازم است که کراتین را در روز یک جا مصرف کنم؟

خیر,با توجه به تحقیقات,شما در واقع هیچگاه مجبور به این کار نخواهید بود و وقتی فاز یک جا مصرف کردن سنتی(۲۰ گرم در روز)را با مقدار دز بسیار کمتر(۳ تا ۶ گرم در روز)مقایسه میکنیم,میبینیم که به یک اندازه غلظت و عملکرد کراتین در عضله ها,بعد از ۲۸ روز استفاده از مکمل با هر دو نوع دز ۲۰ گرمی و کمتر از ۳ گرم افزایش میابد.با استفاده از عصاره ی تاراگون روسی به کار رفته در پریسرج حتی کمترین دلیلی برای برای استفاده ی یک جا استفاده کردن آن وجود ندارد.

سوال : چرا AEN از برخی فرم های به ظاهر برتر کراتین مانند کراتین اتیل استر(CEE) استفاده نکرده است؟

چون کراتین مونوهیدرات,دارای بیش از ۵۰۰ جفت مقاله میباشد و همه برای پشتیبانی از آن به عنوان یک کمک ارگوژنیک موثر منتشر شده اند.حدس بزنید چند جفت بررسی برای نشان دادن موثر بودن CEE منتشر شده اند؟جواب ۲ است.و اولین بررسی نشان داد که ثبات آن در pH های مختلف برای کراتین مونوهیدرات بسیار نامرغوب است و دیگری نشان داد که برای افزایش چشمگیر مقادیر کراتین عضله باید ۴ برابر بیشتر از کراتین مونوهیدرات مصرف شود و هیچگاه قادر به افزایش زیاد آنها نمیباشد و این به خاطر نرخ تبدیل زیاد کراتینین میباشد.این مطالعه همچنین,بیان میکند که به محصول بی فایده ی کراتینین تبدیل میشود,آن هم سه برابر سریع تر از مونو.و در آخر,نشان داد که CEE باعث افزایش بیشتر در حفظ آب خارج از سلولی میشود(BLOAT).گول تبلیغت پر زرق و برق را نخورید.کریپیور پادشاه همه ی کراتین هاست.

سوال : برای حداکثر کردن جذب کراتین,آیا نیاز است که آن را همراه با قند مصرف کنم؟

بله,قبلا مجبور بودید,ولی الان نه,و این به لطف وجود عصاره ی تاراگون روسی مخصوص(آرتمیسیا دراکونکلوس ال)میباشد. این عصاره اخیرا توسط یک مطالعه توصیه شده است و در ترکیب با کریپیور کراتین (همان کراتینی که در پریسرج از آن استفاده می کنیم) ار مصرف کراتین پشتیبانی می کند. نتایج فوق العاده بودند و نشان دادند که این عصاره به اندازه ی افزایش انسولین به همراه مقادیر زیادی گلیسیمیک، کربوهیدرات ها و یا پروتئین جذب کراتین را نیز افزایش می دهند.این عصاره تاراگون روسی استاندارد باعث میشود عضله های شما کراتین را به خود جذب کنند.و برای افرادی که به دنبال حداکثر کردن پر بودن عضله و به دست آوردن عضلات بسیار لاغر و خوش فرم هستند عالی میباشد.این یک موفقیت بزرگ در علم مکمل های کراتین است و باعث آسان تر شدن مصرف مقدار زیادی قندهای ساده میشود.

سوال : چه کسانی میتوانند از پریسرج بهره ببرند؟

افرادی که درگیر برنامه های ورزشی با شدت بالا هستند و میخواهند عضله هایشان را تحریک به رشد کنند.

افرادی که خواهان افزایش قدرت,حالات عروقی و شدت انرژی و تمرکز ذهنی در طول تمرینشان هستند.

هر کسی که میخواهد ورزش هایش عضلات قطعه قطعه برای او به ارمغان آورند.

هر کسی که خواهان به دست آوردن انرژی از کراتین بدون مصرف قند که گاهی در محصولات کراتین موجود است هستند.پریسرج عاری از کربوهیدرات است.

سوال : آیا میتوانم در آخر شب از پریسرج استفاده کنم؟

این بستگی به حساسیت افراد به مواد موجود در پریسرج میباشد.مسلما ممکن است که جنبه ی محرک قدرتمند پریسرج بر روی خواب تاثیر معکوس بگذارد.در صورتی که تا دیر وقت در شب کار میکنید و بسیار نسبت به محرک ها مانند کافئین حساس هستید توصیه میکنیم مقدار دز کمتری استفاده کنید.این سوال ها میتوانند تنها توسط تجربه ی آزمون و خطای خود شما به صورت کامل پاسخ گفته شوند چون عوامل و متغیر های زیادی از فردی به فرد دیگر در مورد حساسیت به محرک ها وجود دارند.به عنوان یک اخطار عمومی,پیشنهاد میکنیم از پریسرج در محدوده ی ۴ تا ۵ ساعت قبل از خواب استفاده نکنید.

 

منبع : body4life.ir

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/آیا-نیاز-است-بری-حداکثر-کردن-جذب-کراتین/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا