آرایشی و زیبایی

آموزش درست آرایش کردن

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : آرایش زیبا و درست نیز همانند هر کار دیگری دارای اصولی می باشد که بایستی از سوی آرایشگران و یا خود افراد رعایت گردد که متاسفانه اغلب از این موضوع بی خبر می باشیم . اگر دوست دارید که با روش های درست آرایش کردن آ شنا شوید ، در ادامه مطلب همراه با ارشاکو بمانید …

 

استفاده از سایه 

اگر چشمان شما مثلا آبی است، استفاده از یک سایه آبی آنها را بهتر نمی‌کند بلکه صرفا باعث اغراق در رنگ چشم‌های‌تان می‌شود. سایه‌های قهوه‌ای و مشکی با سایه‌روشن‌های تیره و روشن، طبیعی‌ترین و بهترین سایه‌های چشم هستند که اتفاقا می‌توانند جذابیت چشم‌های شما را بیشتر کنند. پس سایه چشم فقط برای رنگی کردن چشم استفاده نمی شود و می تواند موجب سرحال نشان دادن شما نیز شود .

 

خط چشم در جوار مژه‌ها

خط چشم مشکی، خاکستری و قهوه‌ای سوخته درست چسبیده به مژه‌های‌تان می‌تواند طوری عمل کند که انگار چشمان شما در یک قاب قرار گرفته‌اند. پس تا جایی که می توانید خط چشم را نزدیک پلک و مژه هایتان بزنید .

 

پلک‌تان را کرم‌پودر بزنید
باید در فاصله بین پلک تا ابروهای‌تان را هم کرم‌پودر بزنید. در این صورت رنگ کل صورت شما برای آرایش یکنواخت می‌شود؛ ضمن اینکه چون گاهی پشت پلک قرمزتر است؛ بنابراین با کرم‌پودر می‌توانید تمام صورت را یکرنگ کنید. به این ترتیب پوست شما برای بقیه آرایش نرم‌تر می‌شود.

 

نباید آب سرد یا داغ استفاده کنید
در ابتدای کار صاف بروید سراغ آب ولرم. وقتی آب زیادی داغ است خیلی راحت می‌تواند به مویرگ‌های خونی زیر پوست آسیب بزند. در نتیجه شما نمی‌توانید لکه‌های قرمز ناشی از این اتفاق را روی پوست صورت‌تان پنهان کنید؛ بنابراین زیبایی‌تان به مخاطره می‌افتد! از طرف دیگر شست‌وشوی صورت با آب سرد هم می‌تواند باعث شود تا منافذ پوستی شما مسدود شوند؛ بنابراین صاف بروید سراغ آب ولرم.

 

آرایش رنگی کنید

در هنگام استفاده از رنگ ها در آرایش صورت حتما از مکمل های رنگی استفاده نمایید . رژگونه و رژلب را بر روی صورت خود ست کنید !  به عنوان مثال اگر شما از رژلب صورتی استفاده کرده‌اید، مطمئن باشید که رژگونه شما هم از رنگی مشابه از خانواده صورتی است. قطعا شما یک شلوار صورتی را با یک بلوز نارنجی نمی‌پوشید! درباره آرایش هم همین‌طور است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا