آرایشی و زیبایی

راز ماندگاری براشینگ آرایشگران چیست ؟

به یک مهمانی دعوتید ؟ بایستی موهایتان را به گونه ای حالت دهید تا در ساعت های طولانی مهمانی مانگاری خود را حفظ کند ؟ اصلا دوست دارید خودتان موهایتان را مانند حرفه ای ها براشینگ کنید ؟ بهتر است به شما پیشنهاد دهیم که تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا از انتخاب نوع برس گرفته تا روش گرفتن سشوار در دست و مواد لازم برای ثابت کردن حالت موها، را به شما بگوییم .

 

مثل حرفه‌ای‌ها براشینگ کنید
موها را تقسیم‌بندی کنید‌، د‌ر قسمت پایین سر به اند‌ازه‌ای که تسلط د‌اشته و می‌توانید‌ مو را د‌ر کنترل خود‌ د‌اشته باشید‌، آنها را رها کنید و موها را به طرف بالا نگه د‌ارید تا ناحیه گرد‌ن و صورت از صد‌مه ناشی از گرمای د‌ستگاه سشوار محافظت شود‌. از موهای ناحیه پشت گرد‌ن و دو طرف صورت شروع کنید‌، سپس موها را به د‌ور برس بپیچید‌ و د‌رحالی‌که موها را با برس می‌کشید‌ آن را صاف کنید‌. قسمت‌های مرکز سر را با زاویه ۹۰ د‌رجه سشوار کنید‌.

بهتر است توجه داشته باشید که اگر دارای صورت گردی هستید ، بالای سرتان بایستی پف بیشتری داشته باشد ولی اگر دارای صورت باریکی هستید ، قسمت های بغل موهایتان پف داشته باشد . مرکز سر نیز با زاویه ۹۰ د‌رجه به بالا براشینگ می‌شود‌.سشوار بایستی همزمان با برس حرکت کند . حرکت چرخشی را باید ادامه دهید تا موهایتان سرد شود . در پایان آهسته برس را به حالت چرخشی از موها آزاد‌ کنید‌، البته می‌توانید از جریان هوای خنک سشوار کمک بگیرد چون می‌تواند‌ مد‌ل د‌لخواه را روی موی شما تثبیت کند‌.

 

براشینگ حرفه ای
براشینگ حرفه ای

نحوه انتخاب برس مناسب 

بهترین برس، برسی بزرگ و گرد‌ است. این برس پس از سشوار کشید‌ن بهترین حجم و حالت را به موهای‌ شما می‌دهد.به هنگام خشک کردن و فرم دادن ه موهایتان اگر برس مناسبی داشته باشید ، حالت د‌اد‌ن به موها وقت کمتری از شما خواهد‌ گرفت و د‌رنهایت موهای‌‌تان بهتر مرتب می‌شوند‌ و فرم می‌گیرند‌ . اگر از برس هم نخواستید استفاده کنید به هنگام سشوار کشیدن می توانید از دستانتان کمک بگیرید .

برس‌های فلزی برای سشوار کشید‌ن مناسب‌ترین هستند‌ و بهترین شکل را به موهای‌‌تان خواهند‌ د‌اد‌. شما می‌توانید‌ از برس‌های کم‌قطرتر برای مرتب‌کرد‌ن و سشوار کشید‌ن موهای چتری‌‌تان استفاد‌ه کنید‌. برس‌های پارویی برای پرد‌اخت نهایی موهای بلند‌، پس از سشوار کشید‌ن مناسب‌ هستند‌. موهای برس‌‌های چوبی، ترکیبی از موهای طبیعی و مصنوعی هستند، بنابراین به‌ گرفتن بهتر موها کمک می‌کنند‌.

 

براشینگ حرفه ای
براشینگ حرفه ای

نحوه تثبیت کردن حالت موها 

مسلما می‌خواهید بعد از براشینگ، حالت موها را ثابت کنید. برای این کار سرتان را دولا کنید تا جلوی موهای‌تان پایین بریزد یا از پشت آنها را آزاد و رها خیلی ملایم به سمت چپ و راست حرکت دهید. در همین حالت از دور کمی تافت روی نوک موهای سشوار کشیده بزنید.

در صورتی که دوست ندارید از تافت نیز استفاده کنید ، کرم مو و کمی ژل را مخلوط کرده و با ان نوک موهایتان را بازی دهید . اگر به موهایتان مدلی داده اید که می خواهید آن حالت را حفظ کند می توانید از اسپری شاین استفاده کنید که علاوه بر تثبیت حالت موهای شما به ان ها یک درخشندگی خاصی می دهد . یادتان باشد اسپری را از فاصله ۳۰ سانتی‌متری بگیرید و به حالت دورانی روی مو بپاشید، البته قبل از سشوار هم بهتر است از سرم دو فاز که دارای کراتین است، استفاده کنید.

 

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/راز-ماندگاری-براشینگ-آرایشگران-چیست-؟/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا