دنیای دیجیتال

نسخه ی Batman Edition گوشی گلکسی اس ۷ اج به زودی عرضه می شود

گلکسی اس 7
گلکسی اس ۷

 

 

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : نسخه ی های خاصی از بعضی از محصولات سامسونگ تا به امروز از سوی این شرکت عرضه شده است و و تولید محصولاتی گران و منحصر به فرد برای این شرکت چندان دور از انتظار نیز نمی باشد .

هدف شرکت سامسونگ از ساخت و عرضه ی مدل های یونیک خود که در تعداد پایین نیز می باشند ، قصد دارد تا به نیاز آن دسته از کاربران که جیب پرتری دارند و تمایل دارند تا گجت های خاص و کم یابی را در اختیار داشته باشند پاسخ دهد.

سال گذشته نسخه ای خاص از گلکسی اس ۶ اج را با نام Galaxy S6 Edge Iron Man Limited Edition توسط این غول کره ای تولید و روانه بازار گردید .

نسخه ای خاص از ساعت هوشمند Gear S2 نیز پس از آن عرضه گردید . سامسونگ تا به امروز این روال خود را ادامه داده است ، به گونه ای که امروز

اخباری راجع به ساخت نسخه ای از گلکسی اس ۷ اج هست که که با توجه به عکسهای منتشر شده می توانیم مطمئن باشیم که توجه طراح آن بر روی Batman بوده است .

علاوه بر طرح این سوپر قهرمان فیلم های تخیلی انتظار می رود تا یک شارژر بی سیم و یک قاب محافظ فانتزی نیز در جعبه ی  گوشی گلکسی اس ۷ Batman Limited Edition وجود داشته باشد .

هیچ اطلاع دقیقی از تعداد این گوشی ها تا به این لحظه نداریم اما انتظار می رود که این گوشی نیز همانند سال قبل تیراژ ساختش ۴ رقمی باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا