آرایشی و زیبایی

چند فوت و فن آرایشی برای نو عروس ها

به قلم ارشاکو : اکثر اوقات نو عروس ها برای رفتن به میهمانی های نامزدی و یا گرفتن عکس در این دوران با مشکلاتی هم چون طرز صحیح آرایش ، انتخاب لوازم صحیح آرایشی و …. با سوالات اساسی ای مواجه می شوند که قصد داریم امروز درباره چتندتا از این ترفندها با شما نو عروس های عزیز صحبت کنیم . در ادامه این مطلب از ارشاکو همراه ما باشید ….

 

مرطوب کردن پوست را فراموش نکنید 

 

قبل از شروع به آرایش پوست تان را بشویدد و کاملا تمیز کنید ، سپس به کمک یک کرم مرطوب کننده ، آن را از حالت خشکی خارج ساخته و آماده برای آرایش هر چه بهتر کنید . با این کار مواد آرایشی به خوبی بر روی پوست شما می خوابد و حالت غیر طبیعی به خود نخواهد گرفت.

 

پوست تان را بشناسید 

 

قبل از خرید هر محصولی بهتر است که شناخت خوبی از پوست خود داشته باشید ، افرادی که دارای پوست چرب و مستعد جوش هستند بایستی از خرید کرم پودرهای چرب خودداری کنن و یا برعکس کسانی که دارای پوست خشکی هستند بایستی از کرم های دارای چربی استفاده کنند و یا کسانی که دارای پوست حساسی هستند بهتر است که از محصولات ضد حساسیت زا استفاده کنند .

 

 

عروس
عروس

انتخاب رنگ کرم پودر 

 

اشتباهی که به هنگام  خرید کرم پودر اکثر خانم ها دچار آن می شوند این است که کرم پودر را بر روی پوست پشت دست خود امتحان می کنند ، در صورتی که رنگ پوست پشت دست شما با رنگ پوست صورت شما یکسان نیست و این کار انتخاب خوبی به شما نخواهد داد . بهترین روش به هنگام خرید کرم پودر این می باشد که کرم پودری را که مد نظرتان است انتخاب کنید و از تیره ترین تا روشن ترین رنگ آن رو بر روی پوست فک خود امتجان کنید و سپس در زیر نور طبیعی به ان نگاه بندازید ، هر کدام که بر روی پوست تان چندان مشخص نبود ، مناسب ترین انتخاب برای تان خواهد بود و هم چنین توجه داشته باشید که رنگ کرم پودر خود را با توجه به فصول تعویض کنید . شما در همه فصول سال پوست تان به یک رنگ نیست و تغییر می کند ، پس بهتر است در هر فصلی بل توجه به رنگ پوست صورتتان کرم پودر بزنید .

 

 

امتخاب رنگ های سبز و بنفش

 

به هنگام خرید کرم پودر به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر پوست شما دارای جوش و یا لک می باشد بهتر است از کرم پودرهایی با رنگ پایه سبز استفاده کنید ، چرا که بهترین رنگ ها برای پوشاندن سرخی جوش هایتان می باشد و اگر صورت بی رنگ و رنگ پریده ای دارید از کرم پودرهایی با رنگ پایه بنفش استفاده کنید تا به صورت شما گرما و طراوت ببخشد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا