آرایشی و زیبایی

آرایش متناسب با شکل بینی

به قلم ارشاکو : آرایش و آرایشگری خود یک هنر است . اگر اطلاعات خوب و کافی ای از آرایش کردن نداشته باشید ممکن است چهره خود را به جای زیباتر کردن زشت تر کنید . بر فرض مثال با توجه به شکل بینی تان اگر از بدانید که سایه های تیره تر را در کجای بینی تان استفاده کنید مسلما می توانید ان را کوچک تر نشان داده و قسمت هایی که نمی خواهید زیاد در چشم باشد را بپوشانید . در این مطلب از ارشاکو قصد داریم در همین باره با شما دوستان عزیز صحبت کنیم ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید …

اگر دارای بینی پهنی هستید این گونه عمل کنید :

در این حالت شما باید دو طرف بینی خود را به کمک یک سایه ی تیره تر از رنگ پوستتان سایه بزنید واین سایه ی تیره را کمی به سمت گونه ها بکشید و قسمت های برجسته ی صورت مانند گونه ها را روشن کنید در این حالت بینی پهن شما جمع و جور تر به نظر برسد.

 

بینی
بینی

 

اگر دارای بینی درازی هستید این گونه عمل کنید : 

در این حالت باید نوک بینی و زیر نوک بینی خود را به کمک یک سایه ی تیره تر از رنگ پوستتان سایه بزنید که بینی شما کوتاهتر به نظر برسد.

اگر در قسمتی از بینی شما کجی وجود دارد : 

در این حالت نیز به همان سبک بینی های پهن باید بینی خود را سایه بزنید البته این بار علاوه بر دوطرف بینی باید روی قسمت کج یا انحراف دار بینی نیز سایه ی تیره بزنید و این تیره گی را کمی به سمت گونه ها ادامه دهید .

 

ارایش بینی
ارایش بینی

به یاد داشته باشید که مدل موی شما نیز تاثیر زیادی در زیبا دیده شدن بینی شما دارد ، پس حتما به هنگام کوتاه کردن و یا درست کردن موهای خود ، از آرایشگرتان بخواهید که به فرم بینی تان حتما ، حتما دقت بسیاری داشته باشد .

خب دوستان عزیز امیدواریم این ترفندها مفید بوده و به شما کمک کرده باشد تا بعد از این آرایش بینی خود را بهتر بدانید . اگر نظری در این باره دارید ، خوشحال خواهیم شد تا با ما و دوستان خودتان مطرح کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا