دنیای دیجیتال

هوآوی تلفن هوشمند Enjoy 5 را رسما رو نمایی می کند

شرکت فناوری هوآوِی شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات ، تلفن هوشمند Enjoy 5 خود را رسما رو نمایی کرد . در این مطلب از ارشاکو با ما همراه باشید …

مشخصات خلاصه ای از تلفن هوشمند Enjoy 5 :

تلفن هوشمند Enjoy 5 دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۹۴ppi است و از چیپست چهار هسته ای مدیاتک به نام MT6735 با پردازنده گرافیکی Mali-T720 بهره می برد.

دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقاء می باشد.

 

Huawei-Enjoy-5-front-and-back-220x220
enjoy 5

سایرویژگی های تلفن هوشمند Enjoy 5 :

براساس پیش بینی های صورت گرفته، تلفن هوشمند جدید هوآوی که بدنه ای از جنس فلز دارد ،قیمت اش  در حدود ۱۵۸ دلار تخمین زده شده است  که با در رعایت انصاف می شه گفت که با توجه به امکاناتی که قرار است هواوی در این گوشی خود ارایه دهد ، قیمت مناسبی است .

این گوشی به طور همزمان دارای  دو سیمکارت و شبکه های ارتباطی ۴G، LTE، وای فای و بلوتوث ۴٫۰ و همچنین GPS می باشد . وزن این گوشی بسیار ایده آل است، علیرغم وجود یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درون آن از ۱۶۰ گرم تجاوز نمی کند. ضخامت بدنه این گجت نیز برابر با ۹٫۷ میلیمتر است که باعث حجیم تر نشان داده شدنش شده است.
امکانات تصویربرداری تلفن هوشمند Enjoy 5 عبارت است از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز  f/2.0 و همچنین یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. انرژی این گجت را هم یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می کند و نسخه ۵٫۱ اندروید از قبل روی آن بارگذاری شده است.

تلفن هوشمند Enjoy 5 در تاریخ ۱۶ اکتبر یعنی ۵ روز دیگر در چین عرضه خواهد شد . هر چند که پیش بینی می شود که هواوی این گوشی خود را نیز به بازارهای جهانی عرضه کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا