آرایشی و زیبایی

۵ اشتباه رایج به هنگام لاک زدن

در این پست هم با ارشاکو همراه شوید تا با پنج اشتباه رایج که هر کدام از ما امکان دارد هنگام لاک زدن متوجه اش باشیم آشنا شویم تا بار دیگرآن را تکرار نکنیم.

 لاک زدن با یکبار کشیدن برس لاک

اگر قرار باشد یک تکنیک از سالن های زیبایی و مانیکوریست های حرفه ای یاد بگیرید، آن اینست که آن ها برس لاک را سه تا چهار بار روی ناخن می کشند. یکبار کشیدن لاک باعث می شود که گوشه های ناخن لاک نخورده باقی بماند و طوری به نظر برسد که انگار ناخن هایتان را لاک نزده اید. همچنین رنگ لاکتان خیلی زود از بین می رود. برای لاک زدن ابتدا از قسمت ابتدایی ناخن که سفید رنگ است شروع کنید و آرام به سمت راست بکشید سپس به عقب برگردید و این بار به سمت چپ بکشید و دوباره به قسمت ابتدایی برگردید و به سمت وسط بکشید. اگر باز هم قسمت هایی لاک نخورده باقی مانده اند کل ناخن را دوباره لاک بزنید.

۲۶۵۱۲۰_۱۰۳۳f9
لاک

 

 ایجاد لایه ی ضخیم لاک روی ناخن

بعضی مواقع برای روشن تر کردن رنگ لاک روی ناخن، ما چند بار عمل لاک زدن را انجام می دهیم اما در این مواقع صبر کردن یک عامل کلیدی است. وقتی که ما لایه ی ضخیمی از لاک را ایجام می کنیم، زمان بیشتری نیاز است تا این لاک خشک شود و لک نشود. شما می توانید یک لایه ی نازک لاک بزنید و دو دقیقه صبر کنید تا خشک شود. همچنین اگر لاک ضخیم بزنید، ممکن است لاک به قسمت اتصال پوست و ناخن نفوذ کند که برای تمیز کردن آن وقت زیادی باید صرف کنید.

 گرفتن دوش آب گرم پس از لاک زدن

هیچ وقت فورا پس از لاک زدن دوش نگیرید. به لاک ناخن خود وقت دهید تا کامل جا بگیرد. بدتر از آن این می تواند باشد که آن را در معرض گرما و بخار آب داغ قرار دهید. بهتر است بعد از هر بار لاک زدن به ناخن ها تا یک ساعت منتظر بمانید تا خشک شود و سپس اگر می خواهید استحمام کنید.

 رفتن به رختخواب پس از لاک زدن

اگرچه ممکن است به نظر برسد که لاک ناخن پس از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خشک می شود، ولی در واقع خشک شدن لاک ناخن ۲۴ ساعت کامل طول می کشد. یکی از راه هایی که وجود دارد تا لاک ناخن را سریعتر خشک کنید این است که یک دقیقه بعد از لاک زدن ناخن ها را زیر آب یخ بگیرید تا لاک ناخن شما سریعتر خشک شود. این کار را برای سه دقیقه انجام دهید. مراقب باشد که آب را مستقیم بر روی لاک نگیرید چرا که باعث لک افتادن روی لاک می شود.

استفاده از پاک کننده آستون

پاک کننده های ناخنی که آستون دارند آب ناخن و پوست کنار آن را از بین می برند و استفاده مکرر از آستون موجب خشک شدن ناخن و ایجاد لکه های سفید روی آن می شود. پاک کننده های بدون آستون برای از بین بردن لاک ناخن بسیار مناسب تر و توصیه شده تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا