آرایشی و زیبایی

۴ توصیه زیبایی برای فصل بهار

بهار یکی از فصل های مورد علاقه بیشتر مردم دنیا است همینطور ما ایرانیان. در این فصل گلها و برگهای درختان دوباره از نو دوباره میرویند و اغلب افراد دوست دارند تا ساعات بیشتری را در زیر نور خورشید و هوای مطبوع بهاری سپری کنند. مسلما دیدن زیباییهای طبیعت بعد از ۳ ماه زمستان سرد، زیبا است. اما یکی از چیزهایی که باید مراقب آن بود، اولا پوشیدن لباس مناسب در این فصل است . دوما به دلیل قرار گرفتن در مجاورت نور خورشید، پوست صورت و بدن حساستر می شود و به علاوه بسیاری از مردم در این فصل به آلرژی دچار می شوند. در این مطلب تصمیم داریم تا در مورد ۴ توصیه زیبایی که بهتر است در فصل بهار به آن توجه کنید صحبت خواهیم کرد.

استفاده از روغن نارگیل به همراه اسکراب شکر:

اولین قدم در فصل بهار استفاده از یک لایه بردار طبیعی برای از بین بردن پوست مرده صورت است. همینطور که فصل جدید و نو از راه می رسد بهتر است پوست صورتتان را هم لایه برداری کنید تا سلولهای مرده آن از بین برود. بهترین لایه بردار برای این فصل اسکراب شکر به همراه روغن نارگیل است. روش استفاده به این صورت است که ۳ قاشق چای خوری روغن نارگیل خالص و فرآوری نشده به همراه ½ لیوان شکر را مخلوط کنید و قبل از حمام تمام بدن خود را با این اسکراب ماساژ دهید. بعد از حدود ۵ دقیه پوست خود را با
آب گرم بشویید و با حوله لطیف خشک کنید. با این روش پوستهای مرده از روی صورت شما برداشته شده و پوستتان نرم و لطیف خواهد شد. روغن نارگیل به عنوان یک مرطوب کننده و آب رسان عمل میکند.

 

بهار
بهار

استفاده از لیف خشک

میتوانید در فصل بهار هر روز از لیف خشک استفاده کنید و به ارامی هر روز صبح روی کل بدنتان بکشید. اینکار باعث میشود تا سلولهای مرده پوستتان از بین برود و پوستتان نرم و لطیف شود. اینکار همچنین به سم زدایی بدن کمک میکند.

استفاده از ماسک موی تغذیه کننده

موها معمولا بزرگترین قربانین فصل سرما هستند. موها در معرض هوای سرد و خشک زمستان قرار دارند همین خشکی و سرمای هوا باعث خشک شدن مو می شود. برای از بین بردن خشکی مو میتواندی از ماسک تغذیه کننده طبیعی استفاده کنید. روش کار به این صورت است که چند قاشق چایخوری روغن زیتون را با ۲ یا ۳ قطره روغن درخت چای مخلوط کنید و بر روی پوست سر بمالید. سپس ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ماساژ دهید . بعد با استفاده از شامپوی سبک روزانه آنرا بشویید. می توانید از کاندیشنر هم بعد از آن استفاده کنید. اینکار را یک یا دوبار در هفته در طول فصل بهار انجام دهید. اینکار باعث می شود تا هم موهای سالم و زیبایی داشته باشید و هم به درخشندگی مو کمک می کند.

استفاده از ماسک مخصوص شب برای پاها

هیچ وقت به پاهایتان کم توجهی نکنید. در طول زمستان پوست پا خشک می شود. برای اینکه در فصل بهار و تابستان می خواهید از صندل استفاده کنید، بهتر است بیشتر به پاهایتان برسید. استفاده از وازلین نه تنها باعث نرم شدن و از بین رفتن خشکی روی پا می شود بلکه باعث آبرسانی به پوست پا نیز می شود. برای اینکار کافی است قبل از خواب  یک لایه نازک وازلین بر روی پوست ساق پا و کف پا بزنید و جوراب بپوشید. صبح که از خواب بیدار می شوید و به پوست پایتان نگار میکنید تفاوت را احساس خواهید کرد. مطمین باشید.

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/۴-توصیه-زیبایی-برای-فصل-بهار/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا