آرایشی و زیبایی

۴مدل موی صورت آقایان

انواع استایل ریش مردانه

مدل ریش آقایان 

مردها در انتخاب موی صورت با انواع مدل مو صورت آقایان روبروهستند که می توانند با خرج کردن کمی سلیقه و دقت بهترین و زیباترین مدل مویی که به صورت آنها می آید را انتخاب کنند.از صورتی بدون مو گرفته تا گذاشتن ریش پروفسوری. گزینه هایی همچون اصلاح موی صورت مانند چارلی چاپلین و هیتلر هم وجود دارد که کمتر مردی به انتخاب آنها تمایل دارد. امروز ارشاکو چهار مدل موی پرکاربردصورت  را معرفی خواهد کرد که هر آقایی می تواند از آنها استفاده کند.

 

بدون مو : 

صورت بدون مو. صورتی که تمام موهایش را اصلاح می کنند. این نوع اصلاح باعث کم سن و سال تر به نظر رسیدن می شود.که به راحتی با ریش تراش های چرخشی قابل دست یابی است.

 

۱۹

 

ریش بزی مدل مو صورت آقایان  : 

ریش بزی نیز نوعی ریش پروفسوری است اما با این تفاوت که در مدل ریش پروفسوری، سبیل نیز وجود دارد.

 

۲۲

 

سبیل :

سبیل گذاشتن انواع متفاوتی دارد، اما آنچه که در تصویر مشاهده می کنید، ساده ترین مدل سبیل گذاشتن است که تقریبا به تمام آقایان می آید.

 

۳۲

 

ریش مدل مو صورت آقایان :

ریش گذاشتن نیز دارای انواع مختلف است. می توانید ریش مدل دار، بلند یا بسیار کوتاه داشته باشید، اما مدلی که در تصویر ملاحظه می کنید، ساده و کلاسیک است.

 

۴۴

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/۴مدل-موی-صورت-آقایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا