گوناگونمتفرقه

معرفی بهترین ماشین‌های اصلاح حیوانات

در سالیان اخیر علاقه انسان به حیوانات رو به افزایش بوده به طوری که تعداد افرادی که امروزه از حیوانات خانگی در منزل خود نگهداری می کنند بسیار زیاد است. همین مسئله بحث بهداشت حیوانات را به موضوعی جدی تبدیل کرده است. به خصوص زمانی که رشد موی حیوانات و همچنین ریزش موی آنها می تواند پاکیزگی منزل ما را نیز تحت تاثیر قرار دهد؛ لذا توجه به بهداشت حیوانات خانگی و اصلاح و پیرایش مداوم آنان باعث شده پای وسایل مختلفی چون انواع ماشین های اصلاح حیوانات و ابزارهای جانبی ماشین اصلاح حیوانات به میان آید.

هرچند اکثر صاحبان حیوانات خانگی ترجیح می دهند اصلاح و کوتاهی موی حیوانات خود را به آرایشگران حرفه ای حیوانات بسپارند. چرا که کوتاه کردن موی انواع حیوانات نیازمند مهارت بالایی است اما این بدان معنا نیست که خودتان نمی توانید در منزل این کار را انجام دهید. مهمترین وسیله ای که شما به آن نیاز دارید یک دستگاه موزن مخصوص حیوانات مختلف است. البته شاید شما بتوانید با هر نوع دستگاه اصلاحی این کار را انجام دهید اما به دلیل تفاوت بین موی حیوانات با موی انسان و همچنین تفاوت موی انواع حیوانات با یکدیگر، بهتر است از کلیپرهای مخصوص حیوانات خانگی و اهلی استفاده گردد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و افزایش تقاضا برای چنین ابزارهایی، انواع دستگاه های اصلاح اعم از کلیپرهای حیوانات اورجینال و لوازم جانبی پیرایش حیوانات مختلف با جنس موهای مختلف در بازار موجود است. از مهمترین برندهایی که در تولید ماشین اصلاح حیوانات پیشگام هستند می توان به برند اندیس (Andis)، برند کیمی (Kemei)، برند موزر (Moser) و برند وی جی آر (VGR) نام برد که هر کدام از تولید کنندگان بنام در عرصه تولید ماشین اصلاح هستند.

مهم ترین نکاتی که در انتخاب دستگاه موزن خوب برای حیوانات باید توجه داشت در درجه اول قدرت موتور دستگاه است که در صورت استفاده طولانی دوام بالایی داشته باشد و داغ نکند. اصلاح موی حیوانات کاری است نه چندان راحت و بسیار وقت گیر لذا طراحی ارگونومیک دستگاه و سایز و وزن آن نیز از جمله مواردی است که برای جلوگیری از خستگی باید مورد توجه قرار گیرد.

نکته بعدی صدای دستگاه اصلاح مو می باشد؛ حیوانات به خصوص سگ و گربه ممکن است از صدای موزن برقی بترسند و فرار کنند داشتن کلیپر بی صدا یا کم صدا باعث می شود علاوه بر نترسیدن حیوان و عم آسیب به آن کار اصلاح را برای شما لذت بخش کن. در نهایت جنس تیغه و نحوه برش ستگاه باید به گونه ای باشد که به پوست بدن حیوانات آسیب نرساند و باعث زخم و رد حیوان نگردد.

در مقاله حاضر فروشگاه اینترنتی ارشاکو قصد دارد به معرفی چند نمونه ماشین اصلاح مخصوص حیوانات خانگی از برندهای نام برده بپردازد.

جدول ماشین های اصلاح حیوانات
جدول انواع کلیپرهای حیوانات – Pet Clippers table
ماشین اصلاح حیوانات کیمی KM-1991
ماشین اصلاح حیوانات کیمی
ماشین اصلاح حیوانات کیمی KM-1991

ماشین اصلاح حرفه ای حیوانات کیمی یک ماشین اصلاح بی نقص و بسیار با کیفیت می باشد. که می تواند برای اصلاح انواع سگ و اصلاح و پیرایش گربه مورد استفاده قرار گیرد. ماشین اصلاح KM-1991 که عرض تیغه آن 45 میلی متر بوده. و تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ بوده و روکشی از جنس کروم دارد. از این رو برای مدت طولانی کیفیت اصلاح را حفظ نموده. و می تواند اصلاحی کاملا حرفه ای را برای حیوانات خانگی داشته باشد.

ماشین اصلاح KM-1991 به همراه 4 شانه در سایزهای 3، 6، 10 و 13 میلی متر عرضه گردیده است. به علاوه ناخن گیر، سوهان، برس تمیز کننده و روغن مخصوص .اصلاح .نیز به همراه آن موجود می باشد. تا بتوان پس از هر اصلاح ماشین را تمیز و روغن کاری و طول عمر دستگاه را افزایش داد. کلیپر حرفه ای حیوانات Kemei KM-1991 بی سیم و قابل شارژ می باشد. و مدت زمان لازم جهت شارژ کامل آن 3 ساعت می باشد . کیمی KM-1991  با هر بار شارژ کامل می تواند به مدت 120 دقیقه بدون سیم کار کند.

ماشین اصلاح موی حیوانات موزر Rex 1230
ماشین اصلاح موی حیوانات موزر Rex 1230

ماشین اصلاح موی حیوانات موزر رکس ساخت کشور آلمان است و دارای قدرت بالا و در عین حال کم صدا است و مانع وحشت حیوان می شود. این دستگاه یک ماشین اصلاح حرفه ای سگ می باشد و ابزاریست ایده آل برای اصلاح انواع سایزهای کوچک و متوسط سگ.

کلیپر رکس از برند موزر دارای طراحی ارگونومیک و بسیار خوش دست است. و از تکنولوژی برش مستقیم بهره برده است. و اندازه اصلاح آن 0.7 تا 3 میلیمتر می باشد. علاوه بر آن 2 شانه اصلاح با سایزهای 6 و 9 میلی متری داخل پکیج محصول موجود می باشد. همچنین منبع تغذیه برق شهری (باسیم) استفاده می کند دارای طول سیم 3مترمی باشد.

MOSER rex 1230  عرض تیغه 46 میلی متر دارد. و دو کلید در دو قسمت بدنه تعبیه شده است. که یکی برای روشن و خاموش کردن و دیگری برای ثابت نگه داشتن و عملکرد دندانه ای. و 6 کلیک اهرم و تنظیم اندازه اصلاح دلخواه کاربرد دارد.

ماشین اصلاح موی حیوانات موزر فاکس FOX
ماشین اصلاح موی حیوانات موزر فاکس FOX

ماشین اصلاح موی حیوانات موزر فاکس MOSER FOX ساخت کشور آلمان و دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم است که دارای عرض تیغه 46 میلی متر می باشد. به کمک اهرم تعبیه شده روی بدنه امکان تنظیم میزان کوتاهی مو از 0٫7 تا 3 میلی متر است. همراه با 4 شانه مجزای اصلاح 4٫5 ، 6 ، 9 و 14 میلی متری وجود دارد.

موتور چرخشی و پرقدرت این دستگاه تا 6000 دور در دقیقه می چرخد. اما بسیار کم صدا و مقاوم بوده و مناسب حیوانات حساس و سایز کوچک می باشد. بدنه ماشین اصلاح نیز از جنس پلاستیک مستحکم و بسیار خوش دست ساخته شده. تیغه استیل آن نیز بسیار با دوام است. این دستگاه با برق کار می کند بنابراین نباید با آب تماس پیدا کند. سیم برق آن به طول 2 متر است که امکان حرکت را برای شما میسر می نماید.

ماشین اصلاح حیوانات موزر 1400
ماشین اصلاح حیوانات موزر 1400

ماشین اصلاح حرفه ای حیوانات موزر 1400 یکی از حرفه ای ترین ماشین های اصلاح مخصوص حیوانات می باشد که در بازار موجود است. و برای اصلاح سگ و اصلاح گربه های کوچک بسیار کاربردی است.

ماشین اصلاح موزر با موتور قدرتمند روتاری خود که 6000 دور در دقیقه می چرخد. از آنجا که صدای زیادی هم ندارد باعث ترس و فرار حیوانات حساس نیز نمی شود. در کنار دستگاه اصلی قیچی و برس اصلاح نیز در داخل بسته محصول به عنوان لوازم جانبی اصلاح حیوانات عرضه می گردد.

تیغه مقاوم و دقیق آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد. و دستگیره‌ای که در کنار بدنه طراحی شده سایزهای مختلف اصلاح از 0.7 تا 3 میلیمتر به شما می‌دهد. علاوه بر این 4 شانه اصلاح در سایزهای مختلف نیز در داخل پکیج محصوص ارائه می گردد. طول سیم دستگاه نیز حدود 2 متر می باشد.

ماشین اصلاح موی حیوانات موزرMax 50
ماشین اصلاح موی حیوانات موزرMax 50

کلیپر حیوانات موزر مکس MOSER Max 50 Pet Clipper انتخابی ایده آل و مناسب برای اصلاح رضایت بخش و بدون نقص است.

ماشین اصلاح موزر با موتور قدرتمند و چرخشی خود تا 3300 دور در دقیقه می چرخد، کم صدا و بسیار دقیق است که تمام موها را با هر ضخامتی به راحتی برش می دهد در واقع این دستگاه برای اصلاح انواع سگ و اصلاح گربه با هر سایزی مناسب است. سر قابل جدا شدن این امکان را می دهد که هر طول دلخواه را شما تنظیم و استفاده کنید.

طراحی ارگونومیک کلیپر موزر باعث شده که بسیار خوش دست باشد. و بدون لرزش و زحمتی کار اصلاح را برای شما لذت بخش می کند.

ماشین اصلاح حیوانات کیمی Km-X1
ماشین اصلاح حیوانات کیمی Km-X1

ماشین اصلاح حیوانات Kemei Km-X1 ماشین اصلاح حرفه ای مناسب حیوانات خانگی دارای ابعاد 18 × 4.5 × 4.5 سانتی‌متر و وزن 203 گرم است. که هم بصورت با سیم و هم بدون سیم قابل استفاده است. کافیست دستگاه را به مدت 3 الی 5 ساعت داخل شارژ قرار دهید. پس از هر بار شارژ کامل می توانید تا 50 دقیقه بدون سیم از آن استفاده نمایید. باتری داخل این کلیپر حیوانات یک باتری 12 ولت با ظرفیت 600 میلی آمپری می باشد.

ماشین اصلاح حیوانات کیمی با داشتن تیغه دقیق و تیز سرامیکی و موتور قوی تا مدتها شما را از خرید دستگاه های مشابه بی نیاز می کند. این دستگاه قابلیت تنظیم اندازه اصلاح از 0.8 تا 2 میلی‌متر روی خود دستگاه را دارد. که با داشتن 4 شانه به سایزهای 3- 6 – 9 و 12 میلی‌متری اندازه دلخواه اصلاح را به شما می‌دهد. موتور پرقدرت چرخشی آن نیز 6200 دور در دقیقه می چرخد و عمر بالایی دارد. برای عملکرد بهتر و طول عمر دستگاه توصیه می‌شود قبل و بعد اصلاح از روغن اصلاح استفاده گردد.

ماشین اصلاح حیوانات اندیس Endurance Detachable Blade 65330
ماشین اصلاح حیوانات اندیس Endurance Detachable Blade 65330

ماشین اصلاح حیوانات اندیس ایندورنس 65330 یکی از بهترین کلیپرهای حرفه ای حیوانات برند امریکایی اندیس می باشد که به عنوان ماشین اصلاح سگ و همچنین ماشین اصلاح گربه به کار می رود اما برای اصلاح اسب و نیز دستگاه پشم چینی دام هم طراحی شده است. کلیپر اندیس مشابه نمونه دیگری مدل Endurance بوده. که آن نیز جزو ماشین های اصلاح دام بوده و تنها تفاوتشان در رنگ بدنه می باشد.

موتور روتاری قدرتمند آن با ولتاژ جهانی کار می کند. و سرعت چرخش موتور را می توان بر روی دو سرعت 3000 دور و 3800 دور در دقیقه تنظیم کرد. تیغه کربن استیلی و موتور کلیپر Andis آن را به عنوان یکی از ماشین‌های اصلاح اسب و اصلاح‌های سخت مناسب می‌کند.

ماشین اصلاح حیوانات اندیس UltraEdge AGC Super 2-Speed 23290
ماشین اصلاح حیوانات اندیس UltraEdge AGC Super 2-Speed 23290

کلیپر اندیس اولترا اج ای جی سی از سری کلیپرهای حیوانات UltraEdge برند امریکایی اندیس می باشد. که این بار با رنگ سبز طراحی و عرضه شده است.

کلیپر حیوانات اندیس مخصوص پیرایش و نظافت حیوانات خانگی مثل سگ و گربه می باشد و با دارا بودن موتور چرخشی قدرتمند و مقاوم که با سرعت 4400 دور در دقیقه با ولتاژ 120 می چرخد و بسار نرم و بی صداست تا سالها شما را از خرید دستگاه دیگر بی نیاز می کند. همچنین استفاده از آن نیز بسیار راحت و ساده است ضمن اینکه به هیچ وجه آسیبی به حیوانات نمی رساند.

تیغه تیز از جنس کربن استیل آن اصلاحی تمیز و دقیق را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین دکمه قفلی که روی بدنه دستگاه تعبیه شده شما را از عدم خاموشی تصادفی دستگاه مطمئن می کند. بدنه پلیمری کلیپر اندیس بسیار زیبا و جذاب طراحی شده رنگ سبز آن مشابه نمونه آبی آن و مقاومت بدنه در برابر ضربه و شکستن از جمله آپشن هایی است که ماشین اصلاح حیوانات UltraEdge را از محصولات مشابه خود بالاتر می کند.

ماشین اصلاح حیوانات اندیس شارژی Pulse Li 5 Cord/Cordless 73515
ماشین اصلاح حیوانات اندیس شارژی Pulse Li 5 Cord/Cordless 73515

ماشین اصلاح حرفه ای حیوانات اندیس پالس لی 5 شارژی Andis Pulse Li 5 Cord/Cordless Animal Clipper 73515 یکی از ماشین های اصلاح حرفه ای سگ از برند امریکایی اندیس می باشد.

تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ از دیگر ویژگی های ماشین اصلاح اندیس می باشد. که قابل تنظیم بر روی 5 سایز مختلف اصلاح از 40 تا 9 است. و هر نوع پوشش موی حیوانی را برش می زند. کلیپر اندیس برای اصلاح انواع گربه و حتی به عنوان ماشین اصلاح اسب نیز مناسب می باشد. هم می توان بصورت بی سیم و هم با سیم استفاده کرد. تنها کافی است یک بار به شارژ وصل نمایید تا بتوانید 2 ساعت بدون دردسر کار اصلاح را انجام دهید.

موتور روتاری ماشین اصلاح Pulse Li 5 بسیار قدرتمند بوده. و با ولتاژ جهانی و سرعت 5500 چرخش در دقیقه کار می کند. در عین حال بسیار آروم و کم صداست که باعث ترس حیوان نمی شود. داخل پکیج شامل استند شارژ، روغن اصلاح، شانه های اصلاح در سایزهای مختلف، آداپتور است.

ماشین اصلاح حیوانات اندیس بی سیم Trim ‘N Go Cordless 24865
ماشین اصلاح حیوانات اندیس بی سیم Trim ‘N Go Cordless 24865

ماشین اصلاح حرفه ای حیوانات اندیس تریم ان گو بی سیم Andis Trim ‘N Go Cordless Trimmer 24865 یک ماشین اصلاح جمع و جور و راحت می باشد که با طراحی شیک و جمع و جور فقط 113 گرم وزن دارد بسیار کاربرپسند و استفاده راحتی دارد به خصوص برای اصلاح نقاط حساس بدن حیوانات ابزاریست ایده آل. موتور قدرتمند روتاری آن تا 6000 دور در دقیقه می چرخد. و مقاومت بالایی دارد. لذا ماشین اصلاحی با دوام و عمر طولانی است. که سالها شما را از خرید ماشین اصلاح دیگری بی نیاز می کند.

ماشین اصلاح Andis  از نوع تریمر می باشد و اصلاحی تمیز و دقیقی را برایتان به ارمغان می آورد درواقع یک ماشین اصلاح حرفه ای سگ می باشد و همچنین یک کلیپر مخصوص گربه ها بوده که می توان بدون سیم هم از آن استفاده کرد در هر زمان و مکانی دستگاهی عالی و کاربردی برای شما محسوب می گردد.

لطفا نظرات،تجربیات و یا نقدهای خود را در مورد مقاله معرفی بهترین ماشین‌های اصلاح حیوانات با ما مطرح کنید. و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/بهترین-ماشین-اصلاح-حیوانات/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا