آرایشی و زیبایی

۳ محلول موثر خانگی برای رشد و تقویت موهایتان

زنجیل همچنین دارای عنصر روی است که رطوبت را به موهای شما و همچنین پوست سر شما می‎آورد.عصاره‎ زنجبیل زمانی که روی پوست شما قرار گرفته ‎شود باعث درخشان به نظر آمدن پوست و کاهش التهاب و پاکسازی بخش های آسیب دیده می‎شود. برای مو، زنجبیل به صورت طبیعی باعث تحریک رشد آن با افزایش گردش خون در پوست سر می‎شود .

زنجبیل می تواند به طور طبیعی گردش خون در در پوست سر را افزایش داده و رشد موها را با تحریک رو به رو سازد .

در این مطلب قصد داریم ، سه محلول معجزه آسای و مفیدی با زنجبیل را برای شما معرفی کنیم تا با روش های خانگی و به سادگی موهای خود را تقویت کنید . پس می توانید در ادامه مطلب همرا ما شوید ….

 

زنجبیل
زنجبیل

روغن ماساژ با زنجبیل

شما می توانید به موها یضعیف و نازک و یا قسمت هایی از سرتان که کم پشت می باشد با درست کردن روغن ماساژی با زنجبیل کمک کنید تا دوباره تقویت شود . برای تهیه این روغن ماساژ  مقدار مساوی از روغن زنجبیل و جوجوبا، روغن زیتون، یا روغن آووکادو (بستگی به میل شخصی و نوع موی شما دارد) را با هم ترکیب کنید، حال می توانید قسمت هایی از سر خود را که دارای موهای نازک و یا کم پشتی می باشد ، با این روغن با حرکات کوچک دایره ای شکل ماساژ دهید .  استفاده‎ منظم از این مخلوط روغنی باعث افزایش رشد مو در نواحی کم پشت می‎شود.

 

اسپری طبیعی مو با زنجبیل

این اسپری پیشنهادی می تواند باعث افزایش رشد موی شما شده و با موهای شکسته تان به مبارزه بپردازد . این اسپری طبیعی همچنین رطوبت را به مو اضافه کرده و باعث دوباره جوان شدن موهای مجعد و فر می‎شود.

برای تهیه این اسپری طبیعی بدین صورت عمل کنید : نصف قاشق چای خوری زنجبیل تازه‎ سابیده شدهیک قاشق غذاخوری روغن نارگیل (شکل مایع آن)نصف فنجان پالپ خیاریک قاشق چای خوری روغن ریحاندو سوم فنجان آب ، را تهیه کرده و در یک بطری اسپری بریزید و به هم بزنید تا مخلوط شود . هنگامی که موهایتان دچار شکستگی گردید می توانید از این اسپری استفاده کنید . روغن استفاده شده در این اسپری طبیعی باعث افزایش خاصیت ترکیبی زنجبیل شده و ظاهر موها را به بهترین شکل خود بر می‎گرداند.

 

رشد مو
رشد مو

 

معجونی با زنجبیل برای محرک رشد مو

برای تهیه این مخلوط ، ۱ قاشق غذا خوری زنجبیل سابیده شده ، ۱ قاشق غذا خوری روغن جوجوبا را با هم مخلوط کرده و بر روی پوست سر خود به طور مستقیم می مالید . سپس به مدت نیم ساعت صبر می کنید .اگر احساس گرم شدن داشتید، کاملا نرمال است. بعد از آن مانند همیشه از نرم کننده‎ها و شامپوها برای شستن موهای تان استفاده کنید.

 

با این سه ترکسیب معجزه آسای زنجبیلی می توانید با موهای نازک و شکننده خود برای همیشه خداحافظی کنید .

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/۳-محلول-موثر-خانگی-برای-رشد-و-تقوی-ت-موه/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا