خودرو

راین V5، خودرویی با امکانات گوناگون

بابررسی امکانات گوناگون  خودروی  راین V5  که رنج قیمت مناسبی رو دارا می باشد با شما خواهیم بود. همراه ارشاکو بمانید…

راین ، به تازگی قصد دارد خودروی جدیدی از کمپانی فاو را روانه ی بازار کند و با نام” راین V5 ” به فروش برساند . با توجه به قیمت ۳۷ میلیون تومانی این مدل ، نباید در زمینه ی فنی ، انتظار زیادی از این خودرو داشته باشیم . بر روی این محصول ، یک پیشرانه ی کوچک ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه اعمال شده است ، که قادر است تا ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند و با حداکثر قدرت ۱۰۰ اسب بخار در جاده های ایران بتازد . ممکن است ابتدا با نگاه به این اعداد مایوس شوید و دیگر تمایلی به دانستن سایر زوایای این خودرو نداشته باشید . اما ، قرار دادن چنین موتوری بر روی بدنه ی ۹۹۵ کیلوگرمی آن ، بهترین کار ممکنی بوده است که راین می توانست انجام دهد .تجهیزات جذاب و قابل تاملی در این خودرو تعبیه شده است که بهتر است نگاهی نیز به آن ها بیاندازیم و با زوایای دیگر این مدل آشنا شویم . برای راحتی بیشتر رانندگان ، هنگام پارک کردن در جاهای تنگ و کوچک و دنده عقب رفتن در کوچه های نامناسب ، یک سیستم سنسور عقب بر روی این مدل تعبیه شده است . روکش صندلی ها از جنس چرم است و برای تمامی پنجره ها از بالابر برقی استفاده شده است . سرنشینان جلو مجهز به سیستم کیسه هوا می باشند و ترمز ABS نیز در این خودرو اعمال شده است .

 

۰۱
راین

راین تمام تلاش خود را کرده است تا آلودگی هوای تهران و کلان شهرها را با عرضه ی این محصول تشدید نکند . طبق ارزیابی های انجام شده ، خوشبختانه راین V5 توانسته به استاندارد آلایندگی یورو ۴ دست یابد و از رقبای خود سبقت گیرد . راین ، برای رانندگی روزمره و داخل شهری ، خودروی کم مصرفی به شمار می رود و در سیکل ترکیبی ، تنها صدی ۶٫۱ لیتر بنزین مصرف می کند .

از نظر ابعاد و اندازه ، کمی بزرگتر از تندر ۹۰ و البته کوتاهتر از آن می باشد . اگر بخواهیم کمی دقیق تر بیان کنیم ، این خودرو ۴۲۹۰ میلیمتر طول ، ۱۶۸۰ میلیمتر عرض و ۱۵۰۰ میلیمتر ارتفاع دارد و فاصله ی بین دو محور آن به ۲۴۲۵ میلیمتر می رسد

در این بازه ی قیمتی ، کمتر خودرویی یافت می شود که این امکانات را دارا باشد . اگر چه این خودرو در قیاس با برادر بزرگتر خود ، بسترن B50f چندان زیبا نیست ، اما نسبت به خودروهای داخلی تکراری و خسته کننده ، حرف های زیادی برای گفتن دارد . با قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است ، توجه قشر متوسط و کم توان جامعه به سمت این مدل جلب خواهد شد . امید است علاوه بر فروش خوب در بازار داخلی ، رضایت خریداران را نیز به دست آورد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا