مد و مدگرایی

دانستن چه نکاتی در عکاسی عروسیمان مهم است ؟

به قلم ارشاکو : شاید بتوان گفت عکس های عروسی تنها یادگاری ای می توانند باشند که شما بعد از سال ها گذر از زندگی مشترکتان برایتان از یک روز خجسته به جا مانده باشد . عوامل بسیاری می توانند در خلق عکس هایی زیبا می توانند دخیل باشند ، اولین و مهم ترین عامل این است که خودتان را برای این عکس ها آماده کنید ، بقیه نکات هم چون محیط و عکاس و …. در مقابل خودتان چندان مهم نیستند . اما برای اینکه بتونید خودتون رو برای گرفتن عکس های عروسیتان آماده کنید ، می تونید در ادامه مطلب همراه ما در ارشاکو باشید ….

 

 

به‌جای هزینه بیش‌ازاندازه برای تالار و مراسم و پذیرایی از میهمان‌ها، بودجه‌ای را نیز به پیداکردن مکانی خاص برای ثبت بهترین تصاویر زندگی‌تان اختصاص دهید. به نوشته روسیلی، بزرگ بودن فضا این امکان را به‌ شما می‌دهد تا احساس راحتی و آرامش کنید و باخیالی آسوده در برابر عکاس حاضرشوید. برای سهولت می‌توانید اتاقی را در یک هتل رزرو کنید. درهنگام رزرو حتما سفارش کنید تا اتاق رو به خورشید باشد و نور کافی به آن بتابد.

اکثر عکاس های عکس های زیادی می گیرند و در نهایت تعدادی از ان عکس ها را برای چاپ انتخاب می کنند ، ولی بهتر است بدانید که هر چه قدر تعداد عکس های کمتری بگیرید ، خستگی شما کمتر و کیفیت عکس های بهتری خواهید داشت .

اگر خودتان مکانی را برای عکاسی انتخاب کرده اید سعی کنید که قبل از شروع به عکس گرفتن محیط را تمیز کرده باشید ، تا به هنگام گرفتن عکس ، آن هم با لباس های نه چندان راحت عروسی مجبور به تمیز کردن دور و اطراف خود نباشید

 

 

عکس های عروسی
عکس های عروسی

 

عکاسان معمولا به محض رسیدن به محل، شرایط اتاق و محیط را بررسی می‌کنند و محل مناسب برای عکس گرفتن را انتخاب می‌کنند. در مدت زمانی که عکاس به کارهای جنبی مشغول است، می‌توانید نظرات و ایده‌های خودتان را نیز به عکاس بگویید و از او بخواهید که از آنها نیز در کارش استفاده کند .
ازجمله تصاویری که در عروسی ثبت می‌شود، عکس داماد و ساقدوش‌هاست. بهتراست لباس داماد با ساقدوش‌ها متفاوت باشد تا در عکس‌ها بهتر دیده‌ شوند. هم‌چنین مواظب باشید تا آقا داماد گوشی، کیف پول و دسته کلید را در جیب‌هایش نگذارد.
در آخر فراموش نکنید که دارید بهترین عکس های عمرتان را می گیرید ، پس خوش ذوق باشید و لبخند را در هیچ کدام از عکس هایتان فراموش نکنید , عروس خانوم ها می تونید حتی کمی شیطنت هم به خرج بدید و در نهایت اینکه در عکس های دو نفره سعی کنید که احساسات خود را از یکدیگر پنهان نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا