خودرو

خودروی بتمن از بدو تولد تا الان !

بررسی ماشین بتمن با تمام ویژگی ها

ویژگی های خودرو بتمن 

به گزارش ارشاکو بتمن این سوژه جذاب که از فیلم انیمیشن و بازی گرفته تا ابزار بازی کودکان و برچسب تبدیل شده همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته در این مطلب به بررسی خودروی بتمن این شوالیه تاریکی میپردازیم.

شاید کمتر کسی است که سری محبوب فیلم‌های بتمن را ندیده باشد و خودروی جذاب او یعنی بتموبیل را به یاد نیاورد. معمولا خودروهای کمی هستند که برای فیلم‌ها کاملا منحصر به فرد طراحی شوند و تعداد انگشت شماری هستند که می‌توانند به شهرت بتموبیل برسند. می‌خواهیم خیلی کوتاه تغییرات این خودرو را در طول زمان بررسی کنیم.

خودروی بتمن در گذر زمان تغییرات زیادی داشته است و نسل‌های مختلفی از ابرقهرمانان تغییراتی را بر روی آن اعمال کرده‌اند و تنها وجه مشترک همه آنها یک چیز بوده است: جذابیت!

batmobiles-012815-02-2ea4c

در نقد و بررسی خودر بتمن البته این تغییرات تنها به ظاهر بتموبیل خلاصه نمی‌شود و قیمت، طراحی و امکانات هر مدل نیز به مرور زمان تغییر کرده است. اما آیا می‌توانید همه این تغییرات را به یاد بیاورید و آنها را دنبال کنید؟ در تصاویر زیر تاریخچه Batmobile را طی سال های مختلف مشاهده کنید:

در این بخش نیز هزینه‌ی ساخت هر کدام از خودروهای بتمن را در مقایسه با خودروهای گران قیمت دنیا مشاهده کنید:

batmobiles-012815-03-14f19

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

خودروی بتمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا