آرایشی و زیبایی

چگونه چشمان پف کرده را آرایش کنیم ؟

به قلم ارشاکو : گاهی اوقات بر اثر عوامل مختلفی هم چون بی خوابی و یا … شده است که چشمان تان پف کرده و حکایت از حال شما را دارد ، درهمین مواقع گاهی لازم است که بتوانیم پف چشمان خود را خیلی سریع برطرف کنیم . ما به شما می گوییم که با یک آرایش هوشمندانه می توان خیلی سریع و آسان پف چشمانتان را از دیدگان بسیاری از افراد پنهان نگه دارید . در ادامه مطلب با ارشاکو همراه باشید ….

۱ –  توجه به مدل ابروها 

بایستی به این نکته توجه داشته باشید که اگر ابروهای شما به صورت هشتی باشد پف چشمانتان بیش از کسانی که دارای ابروهای صافی هستند به چشم خواهد آمد ، پس قبل از هر آرایشی به فکر ابروهایتان باشید .

 

۲ – استفاده از کرم پودر 

استفاده از کرم پودر ها و کانسیلرهای با رنگ های گرم برای اینکه صورت تان کمرنگ و بی حال دیده نشود می تواند تاثیر به سزایی در کمتر به چشم آمدن پف چشمانتان داشته باشد . پس استفاده از کرم پودر فراموش نشود .

 

۳ – آرایش پلک ها

فراموش نکنید که سایه هایی با تون قرمز، نارنجی و قهوه ای، پلک های پف کرده تان را بیشتر به نمایش می گذارند.در مقابل، رنگ های دودی، زیتونی و آبی برای آرایش پلک های پف کرده مناسبند . پس سایه ای تیره رنگ و مناسب را  انتخاب کرده و به پشت پلک های خود بکشید .

 

eye-shadow-400x300
آرایش پلک ها

 

۴ – کشیدن خط چشم 

برای کشیدن خط چشم باید از قسمت انتهایی چشم شروع کنید و تا قسمت خارجی ادامه دهید. اگر قسمت خارجی را خطی کلفت بکشید، پف پلک ها پنهان می شوند. می توانید پایین و داخل چشم هایتان را هم خطی کم رنگ بکشید.
فراموش نکنید که کشیدن خط چشم پیش از آرایش پلک ها با سایه، موجب می شود چشم هایتان خواب آلوده تر و پف کرده تر دیده شود.

 

۵ – استفاده از ریمل 

نیازی نیست که مژه ها ی بالا و پایین چشمتان را ریمل بکشید . بلکه تنها با کشیدن ریمل با قسمت انتهایی مژه های بالایی خود پف چشمانتان کمتر به چشم خواهند آمد.

 

 

mascara-400x288
استفاده از ریمل

 

۶ – آرایش لب ها

در نهایت برای آرایش لب ها بهتر است از رنگ های روشن و کم رنگ استفاده کنید زیرا چشم هایتان به اندازه ی کافی تیره هستند و پررنگ بودن لب ها، بالانس آرایش صورت را برهم می ریزد.
پیشنهاد ما رژلبی با رنگ کالباسی یا صورتی کم رنگ است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا