آرایشی و زیبایی

چگونه بعد از ۵۰ سالگی زیبایی صورتم را حفظ کنم؟

از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمتهای بدن است که همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و بسیار لطیف و آسیب پذیر می باشد توجه به سلامت و بهداشت آن نیز بسیار مهم است. برای آنکه به این مهم دست پیدا کنید و پوستی سالم و شاداب داشته باشید نکاتی در زیر آورده شده است که انجام دادن آنها تا حد زیادی به سلامت پوست صورت شما کمک خواهد کرد.در ادامه مطلب با ارشاکو همراه باشید ….

هیچ گاه استفاده از نرم کننده را در ۵۰ سالگی فراموش نکنید 

پاکیزه بودن پوست، یکی از مهم‌ترین راه‌های مراقبت و حفظ زیبایی آن در دوران میانسالی و سالمندی است. با ر بار شست و شوی دست و صورت چربی آن کم شده و پوست شما آسیب پذیر تر می شود . یادتان نرود استفاده از مرطوب کننده در این سن و نیز بعد از یائسگی بانوان دارای اهمیتی دو چندان خواهد بود.

 

استفاده از ضد آفتاب را خیلی خیلی جدی بگیرید 

گرچه ابتلا به بیماری های پوستی ای که از طریق نور خورشید ایجاد می شود در دهه های زندگی قبل از ۵۰ سالگی رخ می دهد ، اما این موضوع اهمیت استفاده از ضد آفتابی با اس پی افب بالای ۳۰ را در این سن کاهش نمی دهد هیچ ، بلکه دوچندان می کند.

 

از شستن پوستتان با آب داغ جدا خودداری نمیایید 

شست و شو و استحامام با اب داغ باعث از بین رفتن هر چه بیشتر چربی پوست شما خواهد بود. به یاد داشته باشید که شما در این سن بایستی تا می تواند مواظب چربی پوست خود باشید .

حتما از کرم های ضد چروک استفاده کنید 

استفاده از کرم های ضد چروک نمی تواند چین و چروک هایی که تا به این سن بر روی پوست شما نشسته اند را از بین ببرند اما می توانند از عمیق تر شدن و زیاد شدن این چین و چروک ها جلوگیری کند . استفاده از کرم دور چشم در این سن بسیار مفید خواهد بود.

 

۰٫۹۲۳۰۸۹۰۰۱۳۴۷۸۰۶۶۱۱_nazweb_ir
چگونه بعد از ۵۰ سالگی زیبایی صورتم را حفظ کنم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا