آرایشی و زیبایی

چگونه اصلاح کنیم تا ماندگاری اصلاحمان افزایش یابد ؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : اصلاح صورت و زدن موهای آن ، کاری ساده می باشد که همه آقایان آن را به نحوی بلد بوده و انجام می دهند ، اما آن چیزی که در این بین مهم می باشد ، نحوه تراشیدن درست موها می باشد ، به گونه ای که هر روز صبح مجبور نشوید صورت خود را بتراشید . می توانید با تکنیک هایی که در این مطلب مورد بحث قرار می گیرد، همراه شوید.

 

 حمام قبل از اصلاح

خیس شدن پوست و ترکیب آب با چربی روی پوست، عمل تراشیدن مو را تا ۶۰ درصد راحت تر می کند. البته شرط موثر بودن خیسی پوست در اصلاح این است که فقط ۲ تا ۳ دقیقه روی پوستتان آب بریزد. اگر بعد از ۱۵ تا ۲۰دقیقه ماندن در حمام بخواهید موها را با تیغ اصلاح  کنید، کار بسیار دشوار می شود چون تمام چربی از روی پوست برداشته شده است.

 

 استفاده از کف اصلاح

استفاده از صابون برای لیز کردن صورت می تواند باعث خشکی پوست شده و آن را بیشتر تحریک کند که برخی از افراد از این روش به جای کف اصلاح استفاده می کنند .  بهترین کار این است که از موس های مخصوص برای تراشیدن موها استفاده کنید. ترکیب این موس ها به نحوی است که نه تنها به اصلاح راحت تر کمک می کند بلکه دوام آن را هم بالا خواهدبرد و موها دیرتر از معمول رشد می کنند.

 

اصلاح موهای زائد

انتخاب تیغ مناسب کمک می کند بدون خراشیدگی تمام موها را از ته بزنید

 

 انتخاب تیغ مناسب

جهت تراشیدن بدون خراشیدگی و التهاب و زدن تمام موها از ته می تواند به کمک یک تیغ مناسب به آسانی صورت پذیرد . به محض آنکه احساس کردید تیغ به اندازه کافی تیز نیست، آن را عوض کنید. موها در افراد مختلف با سرعت های متفاوتی رشد می کند اما بیشتر کسانی که دیر به دیر تیغ شان را عوض می کنند و مثلا ۱۰ بار اصلاح با یک تیغ دارند، اصلاح مطلوبی نخواهندداشت.

 

 تراشیدن در جهت مناسب

در هرجهتی که راحت تر می باشد می توانید موهایتان را بتراشید . ار تیغ تان به اندازه کافی تیز باشد می توانید موها را در خلاف جهت آن ها نیز بتراشید .  قبل از اصلاح کاملا با موس ناحیه را لیز کنید و بعد بدون آنکه تیغ را محکم روی پوست بکشید، با کمترین فشار و تا جای ممکن طولانی تر خط اصلاح را ادامه دهید. از انجام حرکات کوتاه و تکراری روی یک ناحیه از پوست خودداری کنید.

 نقاط حساس را در آخر بتراشید
برخی نقاط مثل سر زانوها یا قوزک پا که استخوان به سطح پوست نزدیک است، نقاط حساسی برای اصلاح محسوب می شوند. این کار را به آخرین مرحله موکول کنید.

 بعد از اصلاح پوستتان را خشک کنید
بعد از اتمام تراشیدن موها پوستتان را آب بکشید و آرام خشک کنید. لازم نیست تمام رطوبت پوست را بگیرید. اجازه دهید کمی رطوبت باقی بماند و روی آن از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

 

 تیغ را خشک کنید
بعد از هربار تراشیدن موها با تیغ، آن را کاملا تمیز کنید و آب بکشید و رطوبتش را با کاغذ بگیرید. تیغ را در محیطی کاملا خشک خارج از محیط حمام قرار دهید. حتی اگر تیغ را خشک کنید و در حمام قرار دهید، رطوبت باعث کندشدن آن می شود و نمی توانید اصلاح خوبی داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا