مد و مدگرایی

نورپردازی اتاق نشیمن چگونه باید باشد؟

نور در ماهیت بی‌همتای خود، یکی از جذاب‌ترین مقوله‌های هستی است. افراد بشر چه در بیرون از منزل و چه در داخل منزل، طالب زیبایی‌های نورپردازی هستند. با این اوصاف، به نظر شما وقت آن نیست که کمی به بافت روشنایی در خانه خود ارزش و بها دهیم؟ آیا شما هم با ارشاکو هم عقیده‌اید که نور پردازی به کار رفته در دکوراسیون خانه، گویای سبک شخصی شماست؟ منابع نوری که در این مطلب برای شما گرد آورده‌ایم، گواه این حقیقت هستند.  با ارشاکو همراه شوید ….

۱ . اتاق نشیمن مدرن بدون داشتن لامپ‌های حبابی که سایه آنها بر کف اتاق پهن شده، تکمیل نخواهد شد. درست است که چیدمان خانه و محل قرار گیری مبلمان همگی گویای سبک قرن حاضر هستند اما در واقع این لامپ‌ها هستند که نمایی بی‌همتا و رسمی در سراسر خانه ایجاد کرده‌اند.

۲ . نیمی از زیبایی  خانه، مدیون اشکال نور پردازی آن است! به طراحی لامپ‌های مثلثی، هرمی و مستطیلی نگاه کنید که چگونه با سایر لوازم خانه اعم از مبلمان و میز‌های عسلی در تطابق هستند! چه چیزی بهتر از اینکه نمایی دایره‌ای در سراسر قسمت‌های خانه ایجاد کرد که لامپ‌ها همچون ستاره‌هایی در بالای سرمان نمایان شوند!

 

۳ (۲)
گذاشتن در نوشته

 

۳ .  طراحی طاقدار و آزادانه  سقف‌های جعبه‌ای در اتاق نشیمن، توجه هر چشمی را به قسمت بالای اتاق جلب می‌کنند. این چنین به نظر می‌رسد که نور موجود در  اتاق، بازتابی از جوی طبیعی و سرزنده است.  طراحی لامپ‌هایی که همچون ستاره‌های درخشان؛ نمایی آسمانی در قسمت زمینی خلق کرده‌اند!

۴ .  اخیرا طرح‌های جدید و فانتزی از چراغ‌های مطالعه روانه بازار شده است که دسته‌های فلزی ظریف و انعطاف پذیر دارند که براحتی خم شده و هم با سایر لوسترها و لامپ‌های حبابی ست می‌شوند. این چراغ‌ها مخصوص گوشه‌های باریک اتاق نشیمن هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا