آرایشی و زیبایی

۶ عادت زنان هالیوودی که باعث زیبایی موهایشان شده است

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : راه چاره زیبایی موها هزینه های سرسام آوری نیست که در آرایشگاه ها به شما پیشنهاد داده می شود . کافیست چند نکته ساده و مهم را رعایت نمایید ، اما چه نکاتی را ؟ در ادامه این مطلب از ارشاکو همراه با ما باشید ، تا با یکدیگر مروری ب این روش ها داشته باشیم ….

آنها همیشه روی بالشت هایی با روکش ابریشم می خوابند
ساختار نرم و لطیف ابریشم به پوشش مو آسیب کمتری وارد می کند و در نتیجه موهای نرم تری را به شما هدیه می کند که وز کمتری هم دارند. کافی است برای مدت کوتاهی از این روش استفاده کنید تا نتیجه آن را خیلی زود ببینید.

 

آنها گره موهایشان را به آرامی باز می کنند

با ملایمت رفتار کنید !!! پیش از برداشتن شانه و افتادن به جان موهایتان ، کمی تامل کنید ببینید می خواهید چه کار کنید ! شانه کردن را با شانه هایی که فاصله دندانه های زیادی دارند انجام داده و همیشه این کار را از نوک موها شروع کرده و به سمت بالا برویید .

 

موهای زیبا و سالم
موهای زیبا و سالم

 

آنها به طور مرتب نوک موهایشان را کوتاه می کنند
حتی اگر دارید موهایتان را بلند می کنید و دلتان نمی آید حتی از یک میلیمتر آنها بگذرید هم باید هر از گاهی پایین موهایتان را کوتاه کنید تا به رشد همراه با سلامتی آنها کمک کنید. شما هر ۶ تا ۸ هفته یک بار باید نوک موهایتان را بزنید تا از موخوره جلوگیری کرده و به رشد بهتر موهایتان کمک کنید. اگر این موخوره ها کوتاه نشوند تا بالای موها رسیده و آسیب جدی و جبران ناپذیری به مو وارد می کنند.

 

آنها هنگام استحمام از آب داغ استفاده نمی کنند

گرچه گرفتن دوش آب گرم ، ان هم در زوهای سرد سال بسیار دلچسب می باشد اما با این وجود ، نباید برای شستشوی مویتان از آب خیلی گرم استفاده کنید. شما چربی موهایتان را با گرمای بیش از حد از بین برده و حجم موهایتان را کاهش میدهید . به ویژه بعد از استفاده از نرم کننده هرچقدر آب سردتر باشد مواد مغذی بهتر و بیشتر در موهایتان باقی می مانند.

 

 

 آنها می دانند چقدر از هر محصولی و درچه نقاطی باید استفاده کنند
اگر مویتان را در شامپو یا نرم کننده غرق کنید به اثرگذاری بیشتر آنها کمکی نخواهید کرد. شامپو را بیشتر روی قسمت های نزدیک به کف سرتان بمالید که چرب تر هستند و به شستشوی بیشتری نیاز دارند، ولی نرم کننده را برای بخش میانی تا نوک موها استفاده کنید که خشک تر هستند و ممکن است دچار موخوره شوند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا