آرایشی و زیبایی

روش های سریع آرایش چشم و ابرو

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : یکی از قسمت های صورت که نقش به سزایی در زیبایی آن ایفا می کند ، چشمان شما است . پشم ها اولین چیزی هستند که شما در صورت هر فردی متوجه آن ها می شوید .

آرایش چشم خیلی آسان تر از آن چیزی می باشد که تصور می نمایید . به راحتی می‌توان چشم‌ها را از آن چیزی که هست زیباتر کرد. مژه، پلک، زیر چشم‌ها، فاصله بین ابروها و چشم و حتی گوشه‌های چشم در آرایش نقش اساسی را ایفا می‌کنند در ادامه با آموزش چند فوت و فن آرایش همراه باشید ….

 

 

راه‌حلی بدون درد برای برداشتن ابروها

اگر می خواهید صورتی آراسته تر ، جذاب تر و پرطراوت تری داشته باشید ، یکی از راه حل هایش ، برداشتن درست ابروها می باشد . برای به حداقل رساندن درد ناشی از برداشتن ابروها بعد از حمام و دوش گرفتن ابروهای‌تان را حالت دهید. آب کمک می‌کند که ابروها با درد کمتری برداشته شوند.
چشم‌ها را با آرایش درشت‌تر نشان دهید

برای داشتن چشم هایی درشت تر و سرحال تر هیچ نیازی به کارگیری تکنیک های پیچیده ی آرایشی نمی باشد . مطمئن شوید که از قبل هیچ آرایشی بر روی چشم شما نباشد ، قبل از استفاده از ریمل حتما از فرمژه استفاده کرده باشید و سپس ریمیل را در چند نوبت روی مژه‌هایتان بزنید، تا چشم‌هایتان درشت‌تر به نظر بیاید.

 

کانسیلر مخمل پشت چش

کانسیلرها در نگاه اول بسیار ساده و شاید غیرقابل استفاده بیایند ولی این طور نیست چون همین کانسیلرها هستند که پشت چشم شما را بستری صاف و آماده برای یک آرایش بی‌نقص می‌کنند. بعضی از خانم‌ها پوست پلکشان شیشه‌ایی است یا بهتر است بگوییم مویرگ‌های ریز از روی پوستشان کاملا معلوم است؛ در نتیجه  کانسیلرها کمک می‌کنند تا پشت پلک  محیطی صاف برای آرایش شود و سایه راحت‌تر روی آن بخوابد.

 

نکاتی مهم در آرایش چشم ها

چشم‌ها را با آرایش درشت‌تر نشان دهید

 

از دو نوع ریمیل برای آرایش چشم‌های‌تان استفاده کنید

برای ماندگاری بیشتر حالت مژه هایتان از دو نوع ریمل استفاده نمایید . ) ریمل‌های بلندکننده ۲) ریمل‌های پر پشت‌کننده؛ البته بعضی از ریمل‌ها هر دو خاصیت را با هم در یک ریمل دارا هستند.

 

خط چشم مناسب با رنگ چشم های‌تان بزنید

اگر می‌خواهید چشم‌های مدرن داشته باشید از خط چشم‌های هم‌رنگ با رنگ چشم‌های‌تان استفاده کنید. این کار چشم‌های شما را متفاوت می‌کند. توجه داشته باشید که گاهی از اوقات شکستن مرزها نیز هیچ ضرری نخواهد داشت .
نوارهایی برای آرایش تمیزتر

چون سایه امکان ریزش بر زیر چشم را دارد. پس بهتر است زیر چشم نوار چسب دار کوچکی قرار دهید تا سایه‌ها روی آن بریزد. هنگامی که کارتان تمام شد به راحتی نوار را بردارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا