گوناگون

از ساعت ۲۴ امشب بنزین تک نرخی خواهد شد

به قلم ارشاکو : بنا بر اعلام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، آخرین زمان  مصرف بنزین ۷۰۰ تومانی در کارتهای سوخت امروز ۳۰ آبان است و از فردا بنزین با نرخ ۱۰۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

سید ناصر سجادی ، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بیان داشته است که عرضه تک نرخی بنزین از جمله اهداف کلانی است که به عنوان موفقیتی مهم به ثمر نشسته است . وی هم چنان گفته  با این اتفاق مهم، بخش عمده ای از مشکلات مربوط به نظارت و کنترل این فرآورده نفتی، تسویه حساب و تعامل با صاحبان مجاری عرضه سوخت، حل و فصل شد.

 

حفظ سامانه هوشمند سوخت : 

وی خاطر نشان کرد که با اینکه بعد از تک نرخی شدن بنزین( ۱۰۰۰ تومان) مردم کمتر از کارت های سوخت خود استفاده کرده اند، اما تصمیمی درباره سامانه هوشمند سوخت گرفته نشده است و عرضه بنزین بر پایه قبل و با بهره گیری از این سامانه انجام می شود.

 

 

بنزین های سهمیه ای مصرف شده اند
بنزین های سهمیه ای مصرف شده اند

 

بنزین های سهمیه ای مصرف شده اند 

سید ناصر سجادی درباره بنزین ۷۰۰ تومانی گفته است که بیشتر مردم سهمیه خود را مصرف کرده اند و نیز خاطر نشان کرد که  بنابر آخرین آمارها، کمتر از ۴۰۰ میلیون لیتر دیگر از بنزین ۷۰۰ تومانی در کارتهای سوخت باقی مانده که بیش از ۳۰۰ میلیون لیتر آن مربوط به خودروهای نظامی و انتظامی است که سهمیه داشته اند و بیشتر مردم سهمیه ۷۰۰ تومانی خود را مصرف کرده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا