خودرو

تولید ۹۹ دستگاه ونکوئیش زاگاتو ولانته

 اوایل تابستان امسال، آستون‌مارتین اعلام کرد که ۹۹ نمونه از مدل تهاجمی ونکوئیش زاگاتو را تولید خواهد کرد. با توجه به محبوبیتی که نسخه کوپه داشته، این خودروساز درصدد است که همین تعداد را برای تولید یک نسخه  رودستر، یعنی آستون‌مارتین ونکوئیش زاگاتو ولانته درنظر بگیرد. زاگاتو ولانته مدلی است که اخیراً در اجتماع بهترین‌های «پبل بیچ» رونمایی شده است. همانند مدل کوپه، این خودرو نیز از یک نسخه قدرتمندتر از موتور ۶ لیتری V-12 ونکوئیش که در حالت عادی!، خروجی آن قدرت ۵۶۸ اسب‌بخار است، استفاده می‌کند. پیشرانه رودستر، قدرتی به میزان ۵۹۲ اسب‌بخار تولید می‌کند و در نتیجه، این خودرو قادر است تا در ۳/۷ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد. البته این زمان به اندازه دو دهم ثانیه با تخمین اولیه آستون‌مارتین برای زاگاتو کوپه فاصله دارد.

Aston Martin Vanquish Zagato Volante
آخرین مدل رودستر آستون‌مارتین از چراغ‌های LED و طراحی فیبرکربنی دربرگیرنده قسمت پایین بدنه بهره می‌برد. به‌علاوه، دو هواکش با درب صندوق عقب آمیخته شده و به این وسیله، محلی برای اخفای کاپوت در عقب شده‌اند؛ مکانیزمی که از مدل استاندارد ونکوئیش ولانته گرفته شده است. درون کابین، نشان Z بر روی تکیه‌گا‌ه سرها و کنسول وسط دیده می‌شود. در همین حال، مشتریان می‌توانند «زاگاتو ولانته» خود را با مجموعه‌ای گسترده از تجهیزات سفارشی‌سازی شاخه “Q” آستون‌مارتین همراه کنند؛ از جمله فیبر کربن، چرم “Bridge of Weir” و الگوهای برنزی انودیزه.

Aston Martin Vanquish Zagato Volante

تحویل هر دو نسخه کوپه و رودستر از ونکوئیش زاگاتو از سال آینده میلادی آغاز می‌گردد؛ خودروهایی که همگی در ساختمان مرکزی آستون‌مارتین، در «گیدون» انگلستان ساخته می‌شوند.

منبع: automobilemag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا