اپیلاتور و اصلاح موی بدن

راهنمای استفاده از اپیلیدی و اپیلاتور

طرز استفاده از اپیلیدی برای صورت بدن و ناحیه تناسلی

بهترین مدل های اپیلاتور و اپیلدی با مشخصات

به گزارش سایت ارشاکو استفاده کردن از اپیلاتور قوانینی دارد که اگر انها را رعایت کنین استفاده از این ابزار به بالاترین حد ممکن به شما کمک میکند.پیشنهاداتی برای افرادی که برای اولین بار از اپیلیدی استفاده می کنند داریم که با خواندن انها هر انچه نیاز است در مورد اپی لیدی بدانید خواهید آموحت.

در وهله اول، به خانواده افرادی که از اپیلیدی استفاده می کنند خوش آمدید.  هنوز کاربرانی هستند که از دستگاه های اپیلاتور که ۲۵ سال پیش وارد بازار شده، استفاده می کنند. قول می دهیم که اگر شما طبق برنامه پیش بروید، و بطور ثابت از آن استفاده کنید ، هرگز مجبور نخواهید بود و نخواهید خواست که دوباره اصلاح (شیو) کنید.

پیشنهاداتی برای افراد تازه کار با دستگاه اپیلیدی اپیلاتور:

۱)     کتابچه راهنمای کاربران را مطالعه کنید. این کتابچه اطلاعات مهمی در رابطه با استفاده و نگهداری از دستگاه به شما ارائه خواهد داد.

۲)     قبل از استفاده از اپیلیدی حتما دوش آب گرم بگیرید. آنچه که این کار انجام می دهد این است که منافذ پوست و ساقه مو را باز می کند و باعث کاهش درد و ناراحتی شده و کار با اپیلیدی را راحت تر می کند.

۳)     بعد از اپیلاسیون، از هیچ کرم یا محلولی به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه استفاده نکنید. چون در این مدت ساقه مو باز است و اگر از کرم استفاده شود، این منافذ مسدود می شود و باعث می شود رشد موها زیر پوستی یا درون روییده شوند.

دستگاه های موجود در بازار موچین هایی دارند که تیغه ها در قسمت های مختلف و در سر دستگاه قرار گرفته و می چرخند. آنچه که پیشنهاد می کنیم انجام دهید این است که، وقتی دستگاه در حالت خاموش قرار دارد، سر دستگاه را روی پوست خود بگیرید و ببینید که تیغه های موچین به موهای کدام قسمت نزدیک هستند بعد در همان قسمت از پایتان دستگاه را روشن کنید. دستگاه اپیلیدی باید با زاویه ۷۵ تا ۸۰ درجه با کاربر نگه داشته شود. اگر با زاویه درستی نگهدارید، احساس خواهید کرد که دستگاه سریعتر کارش را انجام می دهد.

در خرید اپیلاتور باید به نکات زیادی توجه کنید و آن ها را مورد بررسی قرار دهید ،از جمله نوع پوست ،ضخامت موها ،نوع و برند اپیلیدی ،قیمت مناسب با توجه به کارکرد دستگاه و … در صورتی که بودجه زیادی در اختیار ندارید میتوانید به سمت اپیلیدی ارزان قیمت اما از برند سرشناسی بروید و یا اینکه اگر نوع پوست شما حساس میباشد و به نوع خاصی از فلز حساسیت نشان میدهد بهتر است آن را با فروشنده در میان گذاشته و از او راهنمایی بخواهید .به عنوان مثال برند فیلیپس مدت هاست در زمینه طراحی و تولید اپیلاتور برای انواع پوست از جمله پوست های حساس فعالیت دارد لذا اپیلاتور فیلیپس گزینه مناسبی جهت انتخاب و خرید میباشد .

خرید اپیلیدی
اپیلیدی

بعضی از کاربران در مورد برجستگی های کوچک قرمز رنگی که پس از استفاده از اپیلیدی پدیدار می شود شکایت می کنند. باورتان شود یا نه این نشانه خوبی است، این به معنی این است که مو از ریشه برداشته شده به جای اینکه مانند اصلاح بریده شود. این برجستگی ها زیاد دوام ندارند. اگر شب اپیلاسیون خود را انجام دهید می توانید مطمئن باشید که این برجستگی ها تا صبح از بین خواهند رفت.برخی اپیلاتور ها برای این قبیل مشکلات و التهابات پوستی چاره مناسبی اندیشیده اند ،به عنوان مثال اپیلیدی براون دارای بسته های کوچک ژلی میباشد که در صورت لزوم میتوانید آن را در یخچال یا فریزر قرار داده و بر روی محل التهابات قرار دهید .

هنگام استفاده از این دستگاه تا حدودی درد خواهید داشت، بخصوص اگر قبلا به هیچ وجه از موم یا دستگاه اپیلیدی استفاده نکرده باشید. ولی این درد فقط ۲-۳ بار اول که از آن استفاده می کنید باعث ایجاد نارحتی می شود. سعی کنید درست و طبق برنامه از آن استفاده کنید. وقتی برای بار اول از دستگاه استفاده کردید، بار سوم که بخواهید دوباره از آن استفاده کنید سطح ناراحتی و درد شما کاهش خواهد یافت و تفاوت را احساس خواهید کرد. فقط به خاطر داشته باشید، نتیجه برای ۳-۴ هفته باقی خواهد ماند.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/راهنمای-استفاده-اپیلیدی-و-اپیلاتور/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا