آرایشی و زیبایی

در مهمانی های غیر رسمی بهتر است چگونه آرایش کنیم ؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : بهتر است بدانید که دورهمی های ساده و غیر رسمی نیازی به آرایش های غلیظ و سنگینی ندارد . این نوع از ارایش ها بلکه برای میهمانی های رسمی هم چون عروسی مناسب می باشد . پس بهتر است برای هر کجا ،آرایش مخصوص به همان مکان را انجام دهید تا زیادی لوس و بی مزه به نظر نرسید .

 

نباید: زیادی تیره شوید! 

برای یک دورهمی شب غیر رسمی می توانید از کرم پودرهای برنزه استفاده کنید چون به هر حال فصل گرما از راه رسیده و کرم پودرهای برنزه حسابی قابل استفاده هستند. با این حال نباید زیادی پوست تان را تیره کنید.

باید: مرطوب کننده بزنید

هیچ گاه نباید فراموش کنید که در هر موقعی از سال که قرار دارید ، در زیر آرایش خود از مرطوب کننده استفاده نمایید . حتی زیر کرم پودر. اگر می خواهید آرایش حسابی روی صورت تان بخوابد،  مرطوب کننده را به یک وسیله قطعی در کیف لوازم آرایش خود تبدیل کنید. ترجیحا برای مواقعی که قرار است مقدار آرایش شما کمی بیشتر شود از لوسیون های مرطوب کننده استفاده کنید نه کرم.  به این ترتیب صورت تان هم سنگین نمی شود.

 

باید: خط چشم باریک و کوتاه بکشید

از کشیدن خط چشم های پهن و بلند که تمامی چشم هایتان را می پوشاند بهتر است پرهیز نمایید . خط‌چشم اتفاقا به صورت روح می‌دهد اما برای چنین موقعیتی یک خط چشم نازک و کوتاه کفایت می‌کند. ساده و در عین حال شیک و باوقار. همین کافی است.

 

باید : لاک ملو بزنید

از لاکی با رنگ ملو و آرام استفاده کنید . رنگ های ملو مناسب فصل های گرم می باشد . پس از استفاده رنگ های تند و جیغ د راین فصل بپرهیزید .

رنگ لاک تان را می توانید بر اساس لباس هایی که می پوشید انتخاب کنید تا همخوانی بیشتری با استایل شما داشته باشد.

 

 

 

 

 

آرایش غلیظ دختر

حتما و قطعا باید زیر آرایش خود در هر موقعی از سال که هستید مرطوب کننده بزنید

 

نباید: گونه‌های‌تان زیادی گل بیندازد

برای چنین موقعیتی بهترین انتخاب پخش کردن رژگونه‌ای برنزه روی گونه‌های‌تان است. پس به هنگام استفاده از رژ گونه در چنین مواقعی بسیار مراقب باشید . فراموش نکنید رژگونه‌های سرخابی، آجری و صورتی مناسب مجالس بیش از حد تشریفاتی هستند نه یک شام دورهمی.

 

باید: ریمل بزنید
ریمل از آن دست آرایش‌هایی است که برای همه مواقع جواب می‌دهد. حالا اما می‌توانید مقدار آن را کمی بیشتر کنید. البته منظور این نیست که از مژه مصنوعی و فر مژه استفاده کنید بلکه فقط کافی است کمی ریمل بیشتر بزنید تا چشم‌های‌تان از بی‌حالی در بیاید. همراه یک خط چشم باریک، این شکل ریمل زدن ایده‌آل است.

 

باید: از فیکس‌کننده آرایش استفاده کنید
برای اینکه مجبور نشوید وسط یک دورهمی دوستانه، مثلا در یک رستوران برای تجدید آرایش بروید بهتر است از فیکس‌کننده‌های آرایشی استفاده کنید. استفاده از فیکس‌کننده البته برای زمان تقریبی ۱۶ ساعت، آرایش را روی صورت شما به همان قوت اولیه حفظ می‌کند؛ بنابراین به خصوص حین غذا خوردن دیگر نگران ریختن آرایش خود نخواهید بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا