آرایشی و زیبایی

ترفندهای آرایشی برای خوش عکس تر شدن

رژ لب را جدی بگیرید

 

رژ لب را جدی بگیرید
رژ لب را جدی بگیرید

 

یکی دیگر از ترفندهایی که به ما کمک می­کند تا خوش عکس تر به نظر برسیم، استفاده مناسب از رژ لب است. شما نیاز دارید که اجزای صورتتان را با استفاده از کنتراست رنگی مناسب، به بهترین شکل نشان دهید.اینکه از چه رنگ رژ لبی برای عکاسی استفاده کنید همه بسته به نوع آرایش شما دارد. البته توجه کنید که بهتر است از رنگهای زنده و شاد استفاده کنید و کمتر از رنگهای بیروح به خصوص برای رژ لب استفاده کنید. وجود خط لب در کنار رژ لب بسیار مفید است. چون خط لب نه تنها به شما کمک می کند که رژ لبتان را در حدود تعیین شده بزنید بلکه می­توانید با استفاده از آن لبتان را نیز فرم دهید.

 

از دندانهایتان غافل نشوید

 

از دندانهایتان غافل نشوید
از دندانهایتان غافل نشوید

 

هیچ چیزی در عکس بدتر از دندانهای نا مرتب و زرد رنگ نیست. چون رنگ دندنها در کنار رنگ رژ لب بسیار به چشم می­آید و اگر سفید نباشد بد جور توی ذوق می­زند. مضاف بر اینکه گاهی اوقات رنگ قرمز رژ لب روی دندانها می­ماند. پس حتما قبل از اینکه جلوی دوربین بروید دندانهایتان را بشویید.اگر می­خواهید هنگام خندیدن یا بعد از اینکه رژ می­زنید، رنگ ان به دندانهایتان نمالد، بهتر از روی لبهایتان یک دستمال تمیز بگذاریذ و کمی فشار دهید و یا با دست تمیز روی لبتان بکشید. به این ترتیب هم رژ لبتان  یکنواخت می­شود و هم رنگ اضافی باقی نخواهد ماند که روی دندانهایتان بمالد.

 

 

سایه پررنگ ممنوع

 

سایه پررنگ ممنوع
سایه پررنگ ممنوع

 

سعی کنید که از ایجاد سایه­های تیره در صورت، هنگام آرایش کردن خود داری کنید. مثلا از سایه­های تیره زیر چشم یا روی ژلک چشم استفاده نکنید. همچنین حتما توجه کنید که صورتتان را در چه حالتی نسبت به دوربین بگیرید تا از ایجاد سایه و چین چروک ضافی هنگام خندیدن یا ژست گرفتن جلوگیری کنید. حتما به نور محیط توجه کنید.

 

 توجه به سایه روشنها

 

 توجه به سایه روشنها
توجه به سایه روشنها

 

اگر می­خواهید برجستگی های صورتتان را بیشتر نمایش دهید، می­توانید مثلا برای زیر استخوان گونه­تان از کانسیلر دو درجه تیره تر از رنگ ژوستتان استفاده کنید. یا حتی مثلا برای باریک تر نشان دادن بینی و یا کشیده تر نشان دادن پیشانی هم از آن استفاده کنید. در قسمتهایی که نور بیشتری به آنها می­تابد می­توانید از کانسیلر با رنگ روشن­تر استفاده کنید. مثلا روی جانه یا گونه یا مثلا در مرکز پیشانی. حتی اگر غوز بینی دارید می­توانید از کانسیلر روشن روی آن استفاده کنید تا کمتر به چشم بیاید.

 

 چشمان سفید!

 

 چشمان سفید!
چشمان سفید!

 

برای اینکه قرمز چشمانتان از بین برود قبل از قرارگرفتن جلوی دوربین حتما از قطره­های چشمی مخصوص استفاده کنید. حتما می­دانید که قرمزی چشم تاثیر بدی روی عکس شما خواهد داشت.واگر می­خواهید چشمانتان درشتتر و کشیده تر نشان داده شود می­توانید در قسمت داخل چشم، محل جاری شدن اشک، از سایه سفید استفاده کنید. این سایه سفید نه تنها چشمان شما را درشتتر نشان می­دهد بلکه باعث می­شود که شما در عکس سرحال­تر و شاداب­تر به نژر برسید.

 

 استفاده بیش از حد از پودرهای برنزه ممنوع

 

 استفاده بیش از حد از پودرهای برنزه ممنوع
استفاده بیش از حد از پودرهای برنزه ممنوع

 

یکی از بزرگترین اشتباهات، استفاده بیش از حد از پودرهای برنزه کننده است. البته این به این معنی نیست که اصلا از پودر برنزه استفاده نکنید.برعکس، می­توانید از پودر برنزه استفاده کنید اما به شرطی که بیش از حد نباشد و در حد طبیعی از پودرها استفاده کنید.

 

 استفاده از مژه مصنوعی

 

 استفاده از مژه مصنوعی
استفاده از مژه مصنوعی

 

حتی اگر مژه­هایتان بلند و حالت دار است هم بهت است از مژه­های مصنوعی ولی در حد کم استفاده کنید. می­توانید تعداد کمی از این مژه­ها را در گوشه چشمتان استفاده کنید. این ترفند به شما کمک می­ند تا چشمانتان زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. اما چه کسانی که مژه­های بلند و حالت دار دارند و چه کسانی که مژه­های کم پشت و کوتاه دارند، بهتر است مراقب باشند که در مصرف مژه­های مصنوعی زیاده روی نکنند.

 استخوان طرقوه!

 

 استخوان طرقوه!
استخوان طرقوه!

اگر یقه لباسی که برای عکس انتخاب کرده­اید باز است و یا به اصطلاح لباستان دکلته است، برای اینکه جذابتر به نظر برسید می­توانید در قسمت فرورفته استخواه طرقوه از سایه تیره و در قسمت برجسته آن از سایه روشن استفاده کنید تا استخوانتان برجسته تر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا