آرایشی و زیبایی

انواع کاشت ناخن رایج

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : در این روزها می توان زیبایی را به روش های مختلفی تعریف و ایجاد کرد . شاید اگر چند سال پیش از کاشت ناخن حرفی زده می شد ، همه به دیده انزجار به این کار نگاه می کردند ، اما کاشت ناخن در این روزها به یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی ناخن ها تبدیل شده است . اما کاشت ناخن نیز انواعی دارد که در این مطلب از ارشاکو قصد داریم ، شما را با آن ها آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی را داشته باشید . در ادامه مطلب همراه ما باشید ….

 

• کاشت ناخن قالبی:

 

کاشت ناخن قالبی,ناخن مصنوعی,کاشت ناخن

کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند توصیه نمی شود

 

کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در نوع کاشت ناخن، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد.

به دلیل ضخیم بودن کاشت ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است. ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود.

 

• کاشت ناخن پودری (بهترین نوع کاشت ناخن):

 

روش کاشت ناخن,کاشت ناخن پودری,کاشت ناخن

کاشت ناخن پودری زمان بر است

 

رتبه اول در بین کاشت انواع ناخن به کاشت ناخن پودری اختصاص دارد .  در کاشت ناخن پودری اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است از اوایل ناخن می چسبند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه می کنند. بعد ضد قارچ و بعد شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند. برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود.

 

 

• کاشت ناخن ژله ای:

 

انواع کاشت ناخن,کاشت ناخن,کاشت ناخن ژله ای

شیوه ی کاشت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است

 

به راحتی می توانید مواد ژله ای را خریداری نمایید . در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست را می گذارند توی دستگاه یووی تا خشک شود. راحل کاشت ناخن ژله ای همانند کاشت ناخن پودری می باشد و فقط تفاوت در مواد آن هاست .

در بعضی مواقع کاشت ناخن ژله ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. چسب ناخن حساسیت زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن ها دچار اگزما می شود و باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند.

 

• کاشت ناخن میکس:

 

کاشت ناخن میکس,کاشت ناخن,انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است

اگر دو نوع کاشت ناخن ژله ای و پودری را با یکدیگر ترکیب کنیم کاشت ناخن میکس به دست می آید . در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می دهید. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس نسبت به سایر کاشت های ناخن کمی گران تر و در عوض محکم تر و زیباتر از بقیه روش ها می باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا