آرایشی و زیبایی

آموزش برجسته کردن لب ها در منزل

به قلم ارشاکو : لب های برجسته و زیبا می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های زیبایی چهره شما محسوب شود و تنها بایک اسکراب و یک رژحجم دهنده می توانید به لب هایی برجسته و زیبا دست یابید . از آن جایی که اکثر اسکراب ها و رژها حجم دهنده تبلیغاتی دارای قیمتی نامعقول هستند ، بهتر است که مثل همیشه خودمان دست به کار شویم و با وسایل دم دستی منزل خود که در آشپزخانه هر بانویی یافت می شود به ساخت این مواد بپردازیم . اگر شما هم با ما موافق هستید در ادامه این مطلب نیز همراه با ارشاکو باشید ….

شما دوستان عزیز ، می توانید با دارچین و انواع روغن های موجود در اشپزخانه تان به ساخت اسکراب های خانگی بپردازید .

 

 

برجسته کردن لب بدون عمل در منزل
لب های برجسته

 

 

این هم چیزهایی که برای برجسته کردن لب بدون عمل نیاز دارید:
یک مسواک نرم
ظرف برای مخلوط کردن مواد
چند تکه پنبه‌ی آرایشی
روغن، برای مثال روغن زیتون، نارگیل یا آووکادو
شر یا جوش شیرین (برای اسکراب کردن)
دارچین
روغن برگ دارچین (اختیاری)

 

برجسته کردن لب
لب های برجسته

 

 

دارچین چه تاثیری در برجستگی لب هایتان ایفا می کند؟

 

چرا دارچین: دارچین جریان خون را در لب‌هایتان تحریک می‌کند که باعث تورمی خفیف، قرمزی و سوزش و خارش می‌شود. این موضوع لب‌های شما را برای چند ساعت برجسته می‌کند.روش بلامانعی است ،اما به یاد داشته باشید که نباید مکرر از آن استاده کنید .

 

اسکراب لب: شکر و یا جوش شیرین را با یک قاشق چایخوری روغن مخلوط کنید و با استفاده از مسواک تان برروی لب هایتان بمالید . با این کار سلول های مرده بر روی لب هایتان برداشته می شود . سپس با استفاده از یک پنبه نمناک اسکراب را از روی لب هایتان پاک کنید .

 

 

برجسته کردن لب بدون عمل در منزل
لب های برجسته

 

 

حجم‌ دهنده‌ لب: مقداری دارچین را با یک قاشق چای خوری مخلوط کرده و آن قدر هم بزنید تا خمیری شود . این خمیر را تا زمانی که احساس سوزش و خارش پیدا کنید ، به وسیله دست تان بر روی لب هایتان بمالید. در نهایت ده دقیقه صبر کنید و سپس به وسیله یک پنبه خمیر را از روب لب هایتان پاک کنید .

 

 

برجسته کردن لب
لب های برجسته

 

حجم‌ دهنده‌ی براق لب: اگر دوست دارید از برق لبِ حجم‌دهنده استفاده کنید، مقدار کمی برق لب روی دستتان بریزید ویک قطره روغن برگ دارچین به آن اضافه کنید. این ترکیب دقیقاً همان تأثیر را دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا