آرایشی و زیبایی

درست کردن شیرپاک کن خانگی برای پاک کردن آرایش

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : می توانید شیرپاک کن آرایشی خود را بدون خرید از بیرون در منزل تهیه و استفاده نمایید .

 

گلاب 

برای داشتن پاک کننده آرایش بهتر و موثرتر، می‌توانید یک پد پنبه‌ای را با گلاب مرطوب کرده و سپس در کمی روغن نارگیل قرار دهید تا با هم مخلوط شوند. این یک محصول طبیعی مراقبت از پوست و پاک‌کننده آرایش عالی محسوب می‌شود. از این ترکیب می‌توانید برای پاک کردن آرایش چشم هم استفاده کنید، به شرطی که این کار را به آرامی انجام دهید. گلاب به پوست آبرسانی می‌کند و درخشندگی فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشد. برای درخشش پوست خود و زیبایی هرچه بیشتر آرایش، گلاب را روی آرایش خود، اسپری کنند.

 

سرکه سیب و عرق رازیانه 

این ترکسیب نیز یک ترکیب فوق العاده محسوب می شود . سرکه سیب ه کاهش لکه‌ها و دانه‌های قرمز روی پوست کمک کرده و چربی‌های مفید در پوست را حفظ می‌کند و «PH» آن را متعادل می‌سازد . رازیانه باعث از بین رفتن کبودی دور چشم شده و اثر پاک کنندگی، ضد عفونی‌کننده و روشن کنندگی دارد . کافی است مقدار مساوی از سرکه سیب و عرق رازیانه را با هم مخلوط و در یک ظرف شیشه‌ای در بسته نگهداری کنید. اگر پوست شما حساس است، مقدار سرکه را کمتر کنید. فراموش نکنید از این ترکیب به دلیل وجود سرکه در اطراف چشم استفاده نکنید و پنبه آغشته به ترکیب را چند بار روی صورت بمالید.

 

 

 

 

درست کردن شیر پاک کن

بعد از استفاده از پاک‌کننده، از تونیک‌های گیاهی استفاده کنید‎

 

ساخت شیر پاک کن دستی 

سه قاشق غذاخوری روغن دانه انگور
۱ قاشق غذاخوری روغن کرچک
این روغن ها را با هم مخلوط کرده تا بخوبی آمیخته شوند.در یک بطری نگهداری کنید و برای گرفتن نتیجه بهتر بصورت روزانه استفاده کنید.

 

تونیک ها 

بهتر است ، بعد از استفاده از پاک‌کننده، از تونیک‌های گیاهی استفاده کنید. تونیک ها گردش خون را در ناحیه‌ای که به کار می‌رود، تحریک می‌کنند و باعث تازگی و طراوت پوست می‌شود.

 

طرز تهیه تونیک خیار : 

آب دو عدد خیار را گرفته و بجوشانید . کف حاصله از آن را برداشته و بعد از سرد شدن بر روی صورت خود بمالید .

 

طرز تهیه تونیک سیب : 

یک قاشق چایخوری از سرکه سیب را برداشته و با ۱/۵ لیوان آب مخلوط کنید ، آن را بر روی پوست خود مالیده و پس از چند دقیقه با آب بشویید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا