معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

10 عطر زنانه ارزان و با کیفیت که در سال 2017 توسط مردم کشورهای مختلف معرفی شدند

اغلب تصور ما بر این است که یک عطر خوب لزوما باید یک عطر بسیار لوکس و گران قیمت باشد اما این قانون همیشه صدق نمیکند و عطرهای زیادی هستند که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بسیار خوبی نیز دارند .مشخصا برندهای لوکسی مانند کرید ،پن هالیگنز ،گرلن و … عطرهای خوبی را تولید میکنند که گاها تمام اقشار یک جامعه توان خرید آنها را ندارد .در ادامه با ما همراه باشید تا 10 عطر زنانه ارزان ولی با کیفیت را به شما معرفی کنیم که طبق نظر مردم در کشورهای محتلف برگزیده شده اند .

1 – اولین عطر از لیست ما عطر زنانه جوپ جت (Jette Joop) است که در سال 2005 طراحی و به بازار عرضه شد .این عطر در گروه بویایی گل – مشک – چوب جای میگیرد و رایحه مطبوعی دارد که میتوانید به عنوان یک عطر روزانه و مقرون به صرفه در تمام ساعات شبانه روز از آن استفاده کنید .این عطر حاوی نت های اولیه گلابی ،فلفل و تخم گشنیز ،نت های میانی رز و زنبق و نت های پایانی سرو ،مشک و لوبیای تونکا است .

2 – عطر زنانه الیزابت آردن گرین تی (Green Tea Elizabeth Arden) در رده دوم این لیست قرار دارد .این عطر در گروه بویایی مرکبات جای میگیرد و حاوی نت های اولیه لیمو ،برگاموت ،پرتقال ،نعنا و ریواس ،نت های میانی عنبر سفید ،گلسنگ ،یاس ،رازیانه ،مشک و میخک و نت های میانی یاس ،چای سبز ،دانه کرفس ،گلسنگ ،مشک ،عنبر ،میخک و زیره سیاه است .

3 – سومین عطر لیست امروز ما عطر زنانه سارا جسیکا پارکر لاولی (Lovely Sarah Jessica Parker) است .این عطر در گروه بویایی مشک – گل – چوب جای میگیرد و حاوی نت های اولیه مارتینی ،برگاموت ،پرتقال ماندارین و اسطوخودوس ،نت های میانی فلفل سفید ،نعنای هندی و ارکیده و نت های پایانی نمک ،مشک ،عنبر ،سرو و نت های چوبی است .عطر سارا جسیکا پارکر در سال 2005 طراحی و عرضه شده است .

4 – رتبه چهارم لیست ما به عطر زنانه پلژرز استی لادر (Pleasures Estée Lauder) تعلق دارد .این عطر در گروه بویایی گلها جای میگیرد و حاوی نت های اولیه توت های قرمز ،فریزیا ،نت های سبز ،بنفشه ،برگ بنفشه ،فلفل صورتی و مریم ،نت های میانی یاس ،یاس بنفش ،شمعدانی ،لیلیوم ،رز ،گل صد تومانی ،گل برف و گل کارو کارونده و نت های پایانی سرو ،مشک ،نعنای هندی و چوب صندل است .این عطر ماندگاری بالایی دارد ،هم میتواند به عنوان یک عطر روزانه استفاده شود و هم یک عطر در مهمانی های دوستانه و یا مراسم رسمی .

5 – عطر زنانه کلینیک هپی (Clinique Happy) رتبه پنجم لیست ما را به خود اختصاص داده است .این عطر در گروه بویایی گلها – میوه ها جای میگیرد و حاوی نت های اولیه سیب ،گریپ فروت ،آلو سیاه ،برگاموت ،پرتقال ماندارین و پرتقال ،نت های میانی رز ،گل برف ،فریزیا و ارکیده و نت های پایانی مشک ،عنبر ،مگنولیا ،لیلیوم و شکوفه درخت گل ابریشم است .رایحه این عطر مناسب استفاده روزانه برای محل کار ،دانشگاه ،مدرسه و … میباشد و در تمام ساعات روز میتواند در کنار شما باشد .

6 – رتبه ششم لیست عطر زنانه الیزابت آردن رد دور (Red Door Elizabeth Arden) است .این عطر هم میتواند در طول 24 ساعت شبانه روز در کنار شما باشد و هم مناسب محل کار ،دانشگاه و … است .در گروه بویایی گلهای شرقی جای میگیرد و حاوی نت های اولیه رازیانه ،هلو ،رز ،بنفشه ،آلو سیاه و شکوفه پرتقال ،نت های میانی فریزیا ،رز ،گل برف ،ارکیده ،مریم ،یلانگ یلانگ ،یاس ،میخک ،لیلیوم و عسل و نت های پایانی خس خس ،سرو ،بنزوئین ،مشک ،عنبر ،گل آفتابگردان و چوب صندل است .

7 – عطر زنانه فلوینگ پوما (Flowing Puma) در رده هفتم قرار دارد .این عطر یک رایحه شیک و اسپورت دارد که در تمام ساعات روز میتواند همراه شما باشد .در گروه بویایی گلهای شرقی جای دارد و حاوی نت های اولیه کاسیس ،تمشک ،فریزیا و پرتقال ماندارین ،نت های میانی یلانگ یلانگ ،گل ابریشم ،بنفشه و زنبق و نت های پایانی مشک ،عنبر ،وانیل و چوب صندل است .

8 – عطر زنانه گس سداکتیو (Guess Seductive) در رتبه هشتم قرار گرفته است .از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و رایحه ای مناسب مصرف روزانه دارد .در گروه بویایی گل و میوه ها جای میگیرد و حاوی نت های اولیه گلابی ،انگور سیاه و برگاموت ،نت های میانی ریشه زنبق ،شکوفه پرتقال و یاس و نت های پایانی چوب کشمیر ،اولیبانوم و وانیل است .این عطر در سال 2010 تولید و عرضه شده است .

9 – نهمین عطر لیست عطر زنانه ویولت آیز الیزابت تیلور (Violet Eyes Elizabeth Taylor) است که در گروه بویایی گلها جای میگیرد .این عطر حاوی نت های هلو ،رز ،یاس ،گل صد تومانی ،عنبر و سرو است .یکی از ویژگی های خوب این عطر ماندگاری مناسب نسبت به قیمت خوب است که عموما در عطرهای رده بالا میتوان یافت .

10 – آخرین عطر لیست ما عطر زنانه جنیفر لوپز دسیو (Deseo Jennifer Lopez) است.این عطر در گروه بویایی گل – چوب – مشک جای میگیرد و حاوی نت های اولیه برگاموت ،فریزیا ،یوزو و برگ بامبو ،نت های میانی یاس ،گل برف ،شمعدانی و شکوفه پرتقال و نت های پایانی سرو ،مشک ،عنبر ،نعنای هندی ،چوب صندل و گلسنگ است .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا