دنیای دیجیتال

رونمایی از برنامه پیام رسان الو توسط گوگل

 به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : مسوولان و مدیران مجموعه‌ی بزرگ گوگل ، امشب و در جریان کنفرانس سالیانه‌ی Google IO، رسما از برنامه‌ی پیام‌رسان‌ جدیدشان با نام «الو» (Allo) ، در کنار معرفی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای‌شان در حوزه‌های IT و تکنولوژی، رونمایی کردند.
یکی از ویژگی‌های منحصربفرد الو امکان استفاده از دستیار صوتی گوگل است که به‌طور پیش‌فرض در این برنامه‌ی پیام‌رسان گنجانده شده است. برنامه‌ی پیام‌رسان گوگل در تابستان سال جاری در اختیار کاربران پلتفرم‌های iOS و اندروید قرار خواهد گرفت. بر اساس اطلاعات ارایه شده، برنامه‌ی پیام‌رسان جدید الو قرار است از تمام امکاناتی که گوگل در طی سالیان گذشته به‌واسطه‌ی فعالیت به‌عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند فراهم کرده است، برای ایجاد تجربه‌ی انتقال پیام ساده و کاربردی به کاربران‌اش بهره ببرد.
الوو
الوو
این عبارت از سوی مسئولان گوگل تاکید شده ات که برنامه الو هیچ قصد ندارد جای  برنامه‌های پیام‌رسان قبلی گوگل مثل Hangout را بگیرد و صرفا شروعی تازه برای برنامه‌های جدید این مجموعه‌ی بزرگ با هدف تغییر نحوه‌ی پیام‌رسانی در میان کاربران‌اش است.
برای استفاده از این برنامه‌ی پیام‌رسان با استفاده از شماره‌ی موبایل‌تان ثبت نام می‌کنید و سپس می‌توانید با استفاده از حساب کاربری گوگل خودتان عملیات ثبت‌نام را کامل کنید.
طراحان الو تمام تلاش‌شان را به‌کار بسته‌اند تا تجربه‌ی کاربری با این برنامه برای کاربران حسابی تازه و نو باشد.
اکثر امکاناتی که برای برنامه های پیام رسان امروزی وجود دارد در نرم افزار پیام رسان الو گنجانده شده است ، امکاناتی از جمله ، اکس‌های ارسال و دریافت پیام، ایموجی‌ها و مجموعه‌ای بزرگ از استیکرها.
به هنگام ارسال پیام با این نرم افزار برای مخاطب خود این امکان را دارید که اندازه‌ی پیام‌تان را با استفاده از رابط کاربری کشویی که در کنار گزینه‌ی ارسال وجود دارد، تغییر دهید .
تصاویری که از کاربر دیگری دریافت می‌کنید را می توانید توسط برنامه پیام رسان الو بررسی و تحلیل نمایید . الو در این قسمت از اطلاعات موتورهای جست و جو استفاده  می نماید ، و با این روش می‌تواند در مورد تمام تصاویری که دریافت می‌کند بعد از تجزیه و تحلیل نظر بدهد.
کاربران نیز می توانن پاسخ مخاطب شان را با توجه به پاسخ هایی که الو به آن ها می دهد ، پاسخ گویند . به‌طور مثال اگر یکی از دوستان‌تان تصویری از جشن تولدش برای‌تان بفرستد، الو می‌تواند بعد از آنالیز تصویر که در زمان اندکی صورت می‌گیرد، پاسخ‌هایی مثل «تولدت مبارک» یا «در این تصویر معرکه افتادی» را پیش روی‌تان قرار بدهد. در این حالت کاربر می‌تواند از مجموعه‌ای از پاسخ‌هایی که پیش‌روی‌اش قرار می‌گیرد، بهترین را انتخاب کند.
از نظر طراحان این برنامه قوی ترین امکاناتی که از طریق الو در اختیار کاربران قرار می گیرد ، خود نفس گوگل می باشد . با استفاده از الو می‌تواند با چت‌بات‌های گوگل که قرار است از هر زمان دیگری باهوش‌تر باشند گفتگو کنید و با کمک آن‌ها تک تک امورات روزمره‌تان را مدیریت کنید.
و در نهایت این که برنامه پیام رسان الوو که برای کاربران آی او اس و اندرویدی در نظر گرفته شده است ، از تابستان امسال در اختیار کاربران گوشی های هوشمند قرار خواهد گرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا