دنیای دیجیتال

بدنه تمام شیشه ای آیفون ۷s !!!

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : شایعات حاکی از این است که اپل قصد دارد باری دیگر از طراحی شیشه ای در گوشی جدید خود استفاده کند ، هر چند که ه طراحی شیشه‌ای در پشت و جلوی گوشی خطر شکستن آن را افزایش می‌دهد .

البته این طراحی شیشه ای برای امسال نخواهد ود و در سال های آتی اتفاق خواهد افتاد .

تحلیلگر موسسه KGI، مینگ-چی کو، تحلیلگری که پیش‌بینی‌های دقیق‌تری از غالب تحلیلگران این حوزه دارد مدتی پیش گفته بود که احتمالا شاهد تغییرات قابل توجهی در طراحی آیفون خواهیم بود اما این تغییرات را امسال مشاهده نخواهیم کرد .

بنا به گفته همین تحلیلگر ، این تغییرات با امدن آیفون ۷s در سال ۲۰۱۷ رخ خواهند داد . در این تغییرات شرکت اپل به سوی طراحی آیفون ۴ حرکت خواهد کرد، با بدنه‌ای شیشه‌ای و صفحه نمایش AMOLED.

 

۹۴-۱۲-۲jnews9860
آیفون ۷s

 

نکات عجیب درباره این شایعه یکی همین بدنه تماما شیشه‌ای آن است. شایعات می‌گویند این بدنه حتی در اطراف لبه‌هایش هم نوار فلزی‌ای که آیفون ۴ داشت را ندارد. این موضوع از این جهت عجیب است که چنین بدنه‌ای می‌تواند به سادگی در معرض آسیب‌های اساسی قرار بگیرد.

آیفون ۷ امسال نیز طراحیش همانند طراحی آیفون های دو سال گذشته خواهد بود و شاهد تغییرات چندانی در آن نخواهیم بود .

این اتفاق روند چندسال اخیر تغییرات در گوشی‌های شرکت اپل را نقض می‌کند، روندی که در آن هر دوسال یکبار شاهد تغییر طراحی بودیم. با توجه به شرایط فعلی بازار این اتفاق کار اپل را سخت‌تر از گذشته خواهد کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا