آرایشی و زیبایی

کدام رژلب را کی و چه موقع استفاده کنم ؟

به قلم ارشاکو : امروزه رژلب ها از تنوع بسیاری برخوردار هستند که همین امر باعث وجود تنوع زیاد در انتخاب ما شده است . این تنوع از طرفی بسیار خوب بوده و انتخاب وسیعی را می تواند به ما بدهد و از طرفی دیگر می تواند کمی گیج کننده باشد . اگر بتوانیم از هر رژلبی در شرایط و مکان خاص خود استفاده کنیم ، زیبایی آرایش مان دوچندان خواهد شد . امروز با معرفی سه گونه از رژلب ها با شما دوستان خواهیم بود ، همراه ارشاکو بمانید ….

 

رژلب های براق 

بهتر است بدانید که رزلب های براق منعکس کننده نور می باشند پس در نتیجه باعث کمتر به چشم آمدن عیب و نقص ها خواهند بود . این گونه از رزلب ها برای افرادی که محتاط هستند می تواند انتخاب مناسبی باشد چرا که سایه رنگ های طبیعی رزلب های باق می توانند به رنگ لبان شما جلوه بیشتری ببخشند .

 

رزلب
رزلب

 

رژلب های مات 

رزلب های مات دارای جلوه ای جدی و سنگین می باشند . این رزلب ها از ماندگاری طولانی تری نسبت به سایر رژلب ها برخوردار بوده و اغلب اوقات می توانند تاثیر گذارتر از رزلب های درخشان به چشم آیند . از رژلب های مات بهتر است که با احتیاط استفاده شود . مثلا به هنگام استفاده از این رزلب ها بهتر است از یک برس لب کمک بگیریم.

 

رزلب
رزلب

 

رژلب های اطلسی 

اگر قصد رفتن به محافل کمی دوستانه را دارید بهتر است بگوییم که رژلب های اطلسی می توانند یکی از بهترین انتخاب های شما برای این گونه محافل باشند . و مسلما شما مجبور نخواهید شد که هر ۵ دقیقه یک بار رژ خود را در آینه چک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا