دنیای دیجیتال

به زودی PlayStaion 4.5 سونی راهی بازار می گردد

سونی
سونی

 

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : چندی پیش شایعه ای در فضای مجازی مطرح گشت که سایت خبری Eurogamer که یکی از قوی ترین نهاد های خبری در حوزه ی بازی های کامپیوتری و کنسولهای بازی می باشد ، نسخه ای قوی تر از پلی استیشن ۴ را ساخته است . حال لاین خبر توسط خود سایت تایید گشته است .  این سایت در ادامه ی اثبات ادعایش می گوید که منبع محکم دیگری که این سایت را بر این داشته تا با اطمینان خبر ساخت پلی استیشن ۴.۵ را تایید کند دولوپری ایست که با شرکت سونی کار می کند و به تازگی نسخه ی ای آزمایشی از پلی استیشن ۴.۵ برای آنها فرستاده شده است.

شرکت سونی از دولوپرها درخواست کرده که هیچ جزییاتی را از پلی استیشن ۴.۵ فاش نکنند و عکسی از کنسولهای آزمایشی را بر روی اینترنت نگذارند که با توجه به تجربه سونی هیچگاه خیالش از این مسئله راحت نخواهد گردید.

پلی استیشن ۴.۵ به پردازنده ای قوی تر ، کارت گرافیک قوی تر و مقدار حافظه ی رم بیشتر بنا به گفته ی این سایت مجهز می گردد . توانایی اجرای بازی ها را با دقت ۴K داراست . البته

با عرضه ی پلی استیشن ۴.۵ سازندگان بازی ها باید محصولاتشان را در دو نسخه به بازار عرضه کنند که هم دارندگان پلی استیشن ۴ و هم دارندگان پلی استیشن ۴.۵ بتوانند از آنها استفاده کنند ، چرا که سونی هیچ قصد ندارد تا سازندگان پلی استیشن ۴ را که هنوز ۳ سال هم از انتشارش نمی گذرد عصبانی کند .

پلی استیشن ۴٫۵  نه تنها در رزولوشن ۴K بلکه در رزولوشن ۱۰۸۰P نیز پلی استیشن ۴.۵ بهتر عمل خواهد کرد چرا که ، لی اسیتیشن ۴.۵ در مقایسه با پلی استیشن ۴ قدرت بیشتری را در پردازش فریم های تصویر دارد .

کنسول ۴  گرچه عمرش به پایان نرسیده است ، اما با توجه به این که تا به حال هیچ یک از کنسول های این شرکت عمری کمتر از ۸ سال نداشته اند ، این کنسول اولین کنسولی است که تنها ۳ سال پس از عرضه اش کنسولی جدیدتر از آن ساخته می شود .

سونی در طول عمر همه ی کنسول هایش نسخه هایی جدید را از آنها ساخته است اما همه ی تغییرات آنها با نسخه های قبلیشان در طراحی ظاهری و رفع برخی مشکلات فنی بود و به لحاظ سخت افزاری آنها را ارتقا نمی بخشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا