آرایشی و زیبایی

مراحل قدم به قدم کشیدن خط چشم خفاشی

به قلم ارشاکو : اگر ار آن دستهخانم هایی  هستید که همیشه دوست دارند خط چشم بکشند و خط چشم کشیدن جز جدایی ناپذیر ارایش شان می باشد ، و همه نوع خط چشم کشیدن را تا به حال امتحان کرده اید ، پیشنهاد ما در ارشاکو برایتان این است که روش های قدیمی کشیدن خط چشم را دیگر کنار گذاشته ، و امروز با ما نحوه کشیدن یک خط چشم جدید را امتحان کنید .لازم به ذکر است که زدن این مدل خط چشم نیاز به جسارت زیادی داشته و هر خانمی نمی تواند آن را امتحان کند. خط چشم خفاشی مانند مدل گربه ای بوده ولی تفاوت بزرگی که با آن دارد این است که این آرایش خط چشم شما شبیه بال یک خفاش دیده خواهد شد .

وسایل مورد نیاز برای کشیدن خط چشم خفاشی : 

خط چشم و یا مداد مشکی

پرایمر

فرچه آرایشی مناسب برای زدن خط چشم مایع

 

مراحل کشیدن خط چشم خفاشی : 

۱ – ابتدا چشم را از هر گونه آرایشی پاک کرده و روی آن ها پرایمر بزنید ، تا آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد . سپس استخوان بالای چشم خود را پیدا کرده و روی آن مطابق تصویر یک خط بکشید . برای کشیدن این خط چشم ، دقیقا از زیر استخوان ابرو شروع کرده و از داخل به خارج چشم و با کمی انحنا یک خط بکشید .

 

خط چشم خفاشی
خط چشم خفاشی

 

۲ – در این مرحله باید ادامه خط چشم خود را از روی خط رویش مژه ها و از وسط آن زدن خط چشم را آغاز کرده و با یک انحنای زیبا آن را به خط چشم بالایی بچسبانید . دقت داشته باشید که سر خارجی آرایش چشم شما می بایست حالت تیزی داشته باشد .

 

خط چشم خفاشی
خط چشم خفاشی

۳ – در این مرحله قسمت داخلی خط چشمی را که کشیده بودید ، به روی چشم باید وصل کنید . برای این کار نیز کافیست قسمت داخلی خط اولیه را به قسمت داخلی چش بچسبانید. سپس داخل این خطوط را مطابق تصویر پر کنید تا مدل خفاش شما تکمیل شود.

 

خط چشم خفاشی
خط چشم خفاشی

۴ –  این کار را روی چشم دیگر خود نیز تکرار کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا