آرایشی و زیبایی

چه ریمل هایی را نباید بخریم ؟

ریمل
ریمل

 

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : اگر قرار است که از مواد آرایشی ای استفاده کنیم ، بهتر است که از نوع سبک و قابل شستشوی آن باشد . و حتما فراموش نکنیم که از مارکی معتبر استفاده نماییم .

دکتر یوسفی،عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نوشت: «ریمل استخری» از ریمل‌های با مارک ناشناخته است که به دلیل حجم بالایی که به مژه‌ها می‌دهد و به راحتی هم پاک نمی‌شود، این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و حتی در مترو با انواع مارک‌ها خرید و فروش می‌شود.

اگر برای شما هم سوال شده باشد که آیا این ریمل ها عارضه ای دارند و یا خیر در پاسخ بایستی گفت :  بسیاری از مشکلات ثانویه مربوط به ریمل‌ها مثل التهاب‌ها و حساسیت‌ها به‌خصوص در ناحیه پلک فوقانی به‌دلیل وجود نیکل در آنهاست. عوارض و مشکلاتی که یک ریمل ضد آبی که به سختی نیز شسته می شود ایجاد می کند ، می تواند بسیار بیشتر از ریمل های کلاسیک باشد .

استفاده از ریمل های ضد آب برای کسانی که سابقه ابتلا به گل مژه را دارند ، به دلیل انسداد بیشتر مجاری خروجی سبوم احتمال بروز عفونت‌ با باکتری و گل‌مژه بیشتر می‌شود . به طور کلی، باید گفت تمام محصولات آرایشی -بهداشتی بهتر است سبک و قابل‌شستشو و از مارک‌های معتبر باشند. هر چه ماده آرایشی دیرتر از روی پوست پاک شود و سنگین‌تر باشد، عوارض آن شدیدتر و ماندگارتر است. خلاصه اینکه، بدون هیچ آرایشی وارد استخر شوید تا ضرری به شما و دیگران نرسد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا