گوناگون

شهرزاد از نگاه مصطفی زمانی

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : مصطفی زمانی تیم حرفه ای شهرزاد را یکی از دلایل موفقیتاین سریال می داند . او گفت : بچه‌های «شهرزاد» از بی‌جایی سراغ این کار نیامدند، هم محمد امامی در مقام تهیه‌کننده، هم حسن فتحی کارگردان و هم بازیگران.در این سال‌ها با شرایطی در سینما مواجه شدیم که باید انتخاب می‌کردیم آیا در فیلم‌ها یا سریال‌های نازل بازی کنیم یا خیر.
۸۱۱۲۴۳_۷۲۹-۹۶
مصطفی زمانی که در نقش فرهاد در سریال شهرزاد به ایفای نقش پرداخته است ، درباره چگونه پیوستن خود به این سریال می گوید :اولین انگیزه برای حضورم در این مجموعه حسن فتحی بود. چرا‌که ایشان در سریالسازی صاحب سبک هستند. بخش دیگر مربوط به قصه خوب سریال «شهرزاد» می‌شد، داستان بر اساس یک درام عاشقانه شکل می‌گرفت و ویژگی‌های خاص خود را داشت.

فتحی پیش از این هم تبحر خود را در ساخت این نوع سریال‌ها نشان داده بود. از طرفی فضای فیلمنامه‌ای سینمای ایران در این چند سال فضای خوبی نبود، اکثر کارها یا کمدی بودند و یا اگر جدی بودند، فضای بسیار سفارشی‌ داشتند. از این رو من جزو اولین کسانی بودم که به مجموعه «شهرزاد» پیوستم.

شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، استاد علی نصیریان، مهدی سلطانی، محمود پاک‌نیت، جمشید هاشم‌پور و همه عزیزانی که به این کار اضافه شدند، همگی با هم برای به موفقیت رسیدن این سریال قدم برداشتند . او می گوید از نتیجه خوب شهرزاد آگاه بودیم و می دانستیم که عاقبت خوبی را سریال شهرزاد خواهد داشت .

 

شهرزاد
شهرزاد

 

این شجاعت را داشتیم که حتی قبل از توزیع سریال در مصاحبه‌هایمان بگوییم قرار است یک کار درست و شایسته وارد شبکه خانگی شود. آن‌قدر همه چیز درست پیش می‌رفت که اگر قرار بود با چنین استقبالی رو‌به‌رو نشویم، باید به همه چیز شک می‌کردیم.
مثلا ترانه علیدوستی سال‌ها این خودداری را انجام داده بود و حضور او برای اولین بار در سریالی مصداق این سخن من می باشد . من خودم بعد از یوسفیامبر که در سال ۸۷ به پایان رسید ، در هیچ سریالی بازی نکرده بودم .  شهاب حسینی هم همین‌طور، شهاب در اوج پختگی بازیگری‌اش در «شهرزاد» بازی کرده است.
مصطفی زمانی در پایان سخنان خود این چنین می گوید که : ما می‌دانستیم داریم چکار می‌کنیم و کاملا آگاه بودیم، این‌طور نبود که یک دفعه متوجه شویم که به‌به چه سریال خوبی کار کرده‌ایم. ما منتظر بودیم! منتظر بودیم چیزهایی را که نتوانسته‌ایم این همه سال بروز دهیم از طریق این فرصت رو کنیم. بنابراین وقتی چنین فرصتی پیش آمد، آن انرژی و تفکرهایی که در ذهن داشتیم برای خلق یک کاراکتر ارائه دادیم و آن را باور‌پذیر کردیم، گسترش دادیم و از فرصتی که فیلمنامه خوب «شهرزاد» در اختیارمان گذاشته بود، استفاده کردیم و سر صحنه فرصت را هدر ندادیم.

 

 

 

 

Recent search terms:

  • نقش الهام نامی در شهرزاد language:fa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا