دنیای دیجیتال

تغییرات جدیدی که اپل در App store ایجاد خواهد کرد

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : مدتی است که تغییرات جدیدی برای App Store از سوی شرکت اپل در نظر گرفته شده است که طی هفته های آینده اعمال می شود . یکی از آن ها ویژگی ای است که دولوپر با استفاده از آن می تواند با پرداخت مبلغی اندک به اپل نرم افزار خود را در بالای لیست نرم افزار ها قرار دهد تا کاربر با سهولت بیشتری به نرم افزار وی دسترسی داشته باشد . به وسیله این ویژگی اپل خواهد توانست تا درآمد خود از  App store را افزایش دهد . بر اساس گزارشات رسیده تیمی ۱۰۰ نفره از سوی اپل مسئول این پروژه می باشند که از مدتی پیش به صورت محرمانه فعالیت خود را آغاز نموده اند .

appstoreicon
appstoreicon

پس از به روز رسانی App Store دولوپر ها خواهند توانست تا نرم افزار های خود را به کاربران معرفی نمایند همانطور که اشاره شد یکی از مهمتری ویژگی های اعمال این تغییرات جدید کمک به دولوپر هاست .

اما بر اساس گزارش بلومبورگ ، هدف اصلی اپل از راه اندازی ویژگی های جدید و این پروژه ، بخشیدن تجربه بهتری از App Store به کاربران خود می باشد .

اگر شما دارنده ی یک محصول با سیستم عامل IOS باشید می دانید که محیط نرم افزار App store خیلی هم دوستانه نیست و شما برای پیدا کردن نرم افزراهای مورد نظر خود خیلی هم راحت نخواهید بود ، حالا اگر دستگاه شما یک آیفون باشد این وضعیت وخیم تر هم خواهد شد .

از این رو اپل هم تصمیم دارد کاربران خود را در راستای گشت و گذار آسان در میان دنیایی از نرم افزار های موجود بر روی App Store یاری رساند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا