دنیای دیجیتال

این دستبند هوشمند جلوی ولخرجی شما را خواهد گرفت

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : ناکارآمدی برخی از افراد در مدیریت منابع مالی خود گاهی از اوقات منجر به بروز مشکلاتی می گردد . برخی از افراد زمانی متوجه خالی بودن حساب خود می شوند که دیگر کار از کار گذشته است !!! چگونه می توان جلوی ولخرجی های بی مورد را گرفت و یا اصلا به مدیریت منابع مالی خود پرداخت ؟ می خواهیم دستبندی را به شما معرفی کنیم که این کار را برای شما بسیار ساده کرده است . در ادامه این مطلب از ارشاکو همراه با ما باشید ….
دستبند Pavlok که قصد داد در مدیریت منابع مالی به کمک ما بیاید ، ازطریق اینترنت اشیا (IOT)با حساب بانکی کاربر ارتباط می‌گیرد. کاربر سقف هزینه ماهانه خود را مشخص می‌کند و به این ترتیب در هر ساعت از شبانه‌روز که هزینه وی از سقف مجاز بالاتر برود این دستبند یک شوک الکتریکی خفیف ۲۵۵ولتی به کاربر وارد می‌کند تا متوجه ولخرجی خود شود. البته هنوز همه بانک‌ها با پلتفرم اینترنت اشیا کار نمی‌کنند ولی این شرکت از چندین بانک بریتانیایی که در این طرح شرکت دارند نام برده است.
دستبند هوشمند
دستبند هوشمند
استفاده از این دستبند برای کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه مصرفی آن نیز جز هدف های بعدی طراحان این دستبند می باشد . قرار است دستبندPavlok با دستگاه هوشمند سنجش Nestکار کند. در این صورت اگر دمای خانه از حد جازی که کاربر تعیین کرده است بالاتر و یا پایین تر رود این دستبند شوک خفیفی را به دست طرف وارد می نماید ، تا کاربر رفته و دمای وسایل گرمایشی و یا سرمایشی را تنظیم نماید .

دستگاه Nest همچنین این امکان را به کاربر می‌دهد که دمای خانه را از راه  دور کم یا زیاد کند و به این ترتیب در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا