دنیای دیجیتال

آخرین اخبار راجع به آیفون ۷ پلاس

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : آقای مینگ چی کو شخصی است که همه کاربران اپپل با آن آشنا می باشند . وی معروف به درست بودن پیش بینی های خود در مورد محصولات اپل معروف می باشد . از این رو امروز هم با یک پیش بینی آقای مینگ با شما خواهیم بود . همراه با ارشاکو بمانید ….

 

اپل
اپل

،آقای مینگ چی کو معتقد است که شرکت اپل برای دوربین فبلت آینده ی خود از لنز دوگانه ی iSight بهره گیری می کند  ،که اهالی کوپر تینو این دوربین دوگانه را به زوم اپتیکال مجهز نموده اند .

دوربین دوگانه ی Iphone 7 Plus نزدیک ترین کیفیت را به دوربین های DSLR دارا بوده و ارائه خواهند نمود ، که این ویژگی تا به کنون در بین گوشی های هوشمند بی سابقه می باشد .

هم چنین ،  اپل برای ساخت دوربین دوگانه ی آیفون ۷ پلاس از فناوری های شرکت  LinX استفاده کرده است که اهالی کوپرتینو سال گذشته با صرف هزینه ی ۲۰ میلیون دلاری آنها را خریداری نمودند و سخت افزار دوربین ها نیز با همکاری با سونی ژاپن و نیز ال جی کره ساخته شده است.

آخرین اخباری که در این باره وجود داشت ، حاکی ا زاین بود که دوربین دوگانه در همگی مدل های آیفون ۷ پلاس قرار نخواهد داشت و فقط برخی از آیفون های ۷ پلاس به این نوع دوربین ها مجهز خواهند گردید که این شایعه از سوی آقای مینگ چی رد شد .

وی می گوید که تمامی آیفون های ۷ پلاس دارای این دوربین خواهند بود .

آقای مینگ هم چنین در قسمتی از اظهارات خود گفته است که ،  آیفون ۷ پلاس از مقدار رم بیشتری نسبت به آیفون ۷ بهره خواهد برد و وی معتقد است که آیفون ۷ پلاس دارای ۳ گیگلبایت حافظه ی رم خواهد بود که این مقدار رم برای کارکرد دوربین دوگانه لازم است ولی آیفون ۷ از رم ۲ گیگابایتی استفاده می کند و دوربین دوگانه ای را نیز ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا