خودرو

بازگشت دوباره فراری به اوج

فراری دوباره به اوج برگشت

به قلم ارشاکو :سپاتین فتل که مسابقه را از خط یک شروع کرده بود در پایان توانست بعنوان نفر اول از خط مسابقه گذر کند و قهرمان مسابقات فرموا یک سنگاپور شود.بعد از سپاستین فتل و تیم فراری این دنیل ریکاردو از تیم رد بول بود  که توانست از خط پایان گذر کند و مقاوم دوم را بدست آورد.اما این پایان موفقیت تیم فراری نبود زیرا این کیمی رایکونن از تیم فرار بود که توانست مقاوم سوم را از آن خود کند.

در این دور از مسابقات فرمول یک حال و هوا تیم بنز و لوئیس همیلتون خوب نبود.چرا که همیلتون با از دست قدرت موتور خود نتواست مسابقه را به پایان ببرد و هم تیمی و رقیب اصلی او برای مقام قهرمانی ، نیکو رزنبرگ نتوانست مقامی  بهتر از چهارمی بدست آورد.نیکو رزنبرگ با این مقام چهارمی فاصله امتیازی خود را با همیلتون ۴۱ امتیاز کاهش داد. برای مطالعه مقاله قبلی ما می توانید بر روی عنوان” خودرو آئودی Q5 “کلیک کنید.

image5.img.640.medium
مسابقات سنگاپور

از حاشیه های جالب این دوره از مسابقات ورود غیر منتظره یکی از تماشاچیان در درو ۳۶ به پیست مسابقه بود که بسرعت خودروی ایمنی وارد پیست شد.

تنها شش دور از مسابقات باقی مانده و این در حالی است که رقابت بین نیکو رزنبرگ ، لویس همیلتون و سپاستین فتل بسیار نزدیک می باشد. از همین رو دورهای پایان مسابقات فرومول ۱ می تواند آبستن حوادث بسیاری بوده و قادر به تغییر قهرمانی باشد.

این فقط لوئیس همیلتون نبود که نتوانست مسابقه را به اتمام برساند ،رانندگان مشهوری دیگری از قبیل فیلیپه ماسا،جنسن باتن فرناندو آلونسو هم نتوانستند که از خط پایان عبور کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا