گوناگون

جذاب ترین زن سال ۲۰۱۵، امیلیا کلارک بازیگر سریال بازی تاج و تخت

ارشاکو :

بازیگر بریتانیایی سریال بازی تاج و تخت، امیلیا کلارک، از سوی مجله ی اسکویر جذاب ترین زن سال ۲۰۱۵ انتخاب شد. ستاره ی ۲۸ ساله ی سریال بازی تاج و تخت در حالی  به این عنوان رسیده که در سال های گذشته اسکارلت یوهانسون، ریحانا و پنلوپه کروز جذاب ترین زنان مجله ی اسکویر شده بودند. او در سریال بازی تاج و تخت نقش یک نیمه انسان و نیمه اژدهای جذاب و رازآلود را بازی می کند که به دنبال تاج و تخت از دست رفته ی پدرش با برادرش دست به ماجراجویی و مبارزه می زنند. در حالی که در زندگی روزمره، او دختری نمکی با زیبایی طبیعی است اما در سریال، فرمانروایی یک قاره را به همراه سه بچه اژدهایش در دست دارد. نویسنده ی فیلمنامه، بنجامین مارکویت جذابیت  و تعادل امیلیا را در نقشش ستایش می کند.

امیلی در مورد تست بازیگریش برای این نقش می گوید: مدیر برنامه هایم زمانی که در مورد من با آژانس بازیگری صحبت می کرد شنیدم که به آنها می گفت می دانم که فردی که برای این نقش دنبالش هستید دختری بلند قد و بلوند است و می دانم که امیلیا کوتاه و خپل و گندمی است اما از شما می خواهم که او را ببینید. آژانس دنبال دختری بود که زیبایی و جذابیتی فراتر از یک مدل داشته باشد. دختری که بتواند در یک فصل از فیلم مقابل چشمان شما شکوفا شود  به قدرت برسد. و اون کسی نبود جز امیلیا که سابقا او رو خپل و کوتاه می دانستند.

امیلیا کلارک که به تازگی تور مطبوعاتی خود رو برای فیلم ترمیناتور به همراه آرنولد شوارتزنگر به پایان رسانده، مسیر حرفه ای خود را با نقش های قوی تری  ادامه می دهد. او در سال ۲۰۱۳ برای دو ماه هالی گولیتلی را در برنامه ی برادوی در تیفانی به تصویر کشیده بود. نقشی که می دانیم سرنوشت بسیاری از بازیگران هالیوودی را تغییر داده است.

 

۱۹
جذاب ترین زن سال ۲۰۱۵، امیلیا کلارک بازیگر سریال بازی تاج و تخت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا