دنیای دیجیتال

بهتر است به هنگام خرید لپ تاب این ۴ نکته را فراموش نکنید!

به قلم ارشاکو : این روز ها بیشتر افراد به دنبال یک لپ تاب جمع و جور با قیمت مناسب یا همان قیمت پایین هستند ، که خود همین امر یعنی چشم پوشی از بسیاری از آیتم های یک لپ تاب خوب. ولی با این حال بهتر است در هنگام خرید هر گونه لپ تابی چه ارزان و چه گران ! چند نکته را فرامشو نکنید . در ادامه به ۴ تا از مهم ترین نکته های در هنگام خرید لپ تاب خواهیم پرداخت. با ارشاکو همراه باشید ….

 

کیبورد و تاچ پد مناسب :

کیبورد برای تایپ کردن به‌آسانی است و تاچ پد باید نرم و «کار راه‌انداز» باشد.اگر این دو فاکتور را در نظر بگیرید، در اغلب موارد که باید تسکی/Task را روی سیستم خود در کمترین زمان ممکن انجام دهد، قطعاً به مشکل برنخواهید خورد.

 

 

بهتر است به هنگام خرید لپ تاب این 4 نکته را فراموش نکنید
بهتر است به هنگام خرید لپ تاب این ۴ نکته را فراموش نکنید

کیبورد نور دار :

سیستمی بخرید که مجهز به کیبورد نوردار باشد که به‌اصطلاح به آن Backlit Keys می‌گوییم. به تجربه می توان گفت که نیاز به کیبوردی که بتوان در تاریکی شب یا محیط های تاریک نیز با آن کار کرد بسیار به درد خواهد خورد.

 

حافظه اس اس دی :

بر این اساس اگر لپ‌تاپی خریدید که به ناگهان نیاز به ذخیره‌سازی اطلاعات در حجم وسیع داشته باشید قطعاً دچار مشکل می‌شوید و باید حتماً در نظر داشته باشید که سیستم بدون حافظه اس اس دی اصلاً نخرید. هرچقدر هم میزان اس اس دی بالاتر باشد، بهتر است و بالای ۲۵۶ گیگ حافظه اس اس دی سرمایه‌گذاری کنید.

 

RAM بالا :

رم پایین در کوتاه‌مدت سیستم را کند کرده و از خرید جدید خود پشیمان می‌شوید ، زیرا برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مدرن، رم/RAM زیادی از سیستم شمارا به خود مشغول می‌کند . این روزها داشتن رم حداقل ۸ گیگ می‌تواند کار شمارا راه بیندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا