دنیای دیجیتال

آموزش نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر خانگی

به قلم ارشاکو : بی شک اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی این روزهاست که اکثر افراد دارای گوشی هوشمند حداقل در روز مدتی را به آن اختصاص می دهند . اما محبوبیت این نرم  افزار در این روزها به قدری افزایش یافته است که برخی از کاربران علاقمند به داشتن آن بر روی کامپیوتر خانگی و یا لپ تاب خود نیز می باشند . به همین دلیل است که امروز در این پست از ارشاکو قصد آموزش نحوه راه اندازی اینستاگرام بر روی کامپیوتر های شخصی تان را داریم . اگر شما هم علاقمند به این موضوع هستید ، از شما دعوت می کنیم تا در ادامه مطلب همراه ما باشید …

برای نصب اینستاگرام به کامپیوتر های خانگی و لپ تاپ روشی وجود داره که در ادامه برای یادگیری این روش خواهیم پرداخت. در این روش بصورت مستقیم نمی شود این اپلیکیشن رو روی کامپیوتر های خانگی نصب کرد ، برای این کار ابتدا باید نرم افزار واسطی رو به کامپیوتر نصب کرده و بوسیله این نرم افزار ، اپلیکیشن اندرویدی مورد نظرمون رو به سیستم عامل خودمون نصب کنیم.

 

اینستاگرام
اینستاگرام

اولین قدم :  برای این کار ابتدا باید نرم افزاری رو برای اجرای اپلیکیشن های اندرویدی دانلود و به سیستمتان نصب نمایید ، یکی از نرم افزار های اجراکننده اپلیکیشن های اندرویدی نرم افزار BlueStacks Downloadمی باشد ، شما می توانید این اپلیکیشن رو از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار اجرا کننده اپلیکیشن های اندرویدی

دومین قدم :  پس از اینکه شما نرم افزار اجرا کننده اپلیکیشن های اندرویدی همچون BlueStacks رو در کامپیوترتون نصب کردید نرم افزار رو اجرا کنید .

سومین قدم :  حالا باید به قسمت جستجوی نرم افزار بروید و  اینستاگرام یا هر اپلیکیشن دیگر اندرویدی رو جستجو و به کامپیوترتون نصب کنید.

با استفاده از این روش شما خواهید توانست بسیاری از اپلیکیشن های اندرویدی رو به کامپیوتر و یا لپتاپتون نصب کنید ، این نرم افزار قادر است تمامی اپلیکیشن های مورد نیاز شما رو به سیستم عامل ویندوز یا حتی سیستم عامل کمپانی اپل نصب نماید. البته گفتنی است با اینکه این نرم افزار به شما کمک می کند تا اپلیکشن های اندرویدی رو به لپ تاپ و یا کامپیوتر خانگی نصب نمایید اما کیفیتی رو که در گوشی ها و تبلت های اندرویدی این اپلیکیشن ها رو نصب می کنید رو در این حالت نخواهید دید.

 

اینستاگرام
اینستاگرام

 

البته بهتر است بدانید که ، آن کیفیتی که این نرم افزارها در گوشی های هوشمند خواهند داشت را نمی توانید از این نرم افزارهای شبیه ساز انتظار داشته باشید ، اما با این حال کار راه انداز خواهند بود !!!

اگر در این زمینه دارای تجربه ای هستید که فکر می کنید می تواند برای دوستانتون هم مفید باشه ، بهتر است که در قسمت نظرات ، با دوستانتون به اشتراک بگذاریدش.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا