خودرو

ویژگی های هوندا آکورد هیبریدی ۲۰۱۷

  1. این خودرو کم‌مصرف‌تر است

آکورد هیبریدی به تازگی در تست‌های EPA مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی ۴٫۸/۵/۴٫۹ لیتر در هر صد کیلومتر را نشان داده است. بعد از این خودرو نیز شورلت مالیبو با مصرف ۵/۵٫۱/۵٫۱ لیتر قرار دارد. دیگر رقبای هیبریدی مهم این خودرو از جمله فورد فیوژن، هیوندای سوناتا و تویوتا کمری مصرفی بیشتر از آکورد دارند.

  1. آکورد هیبریدی سریع‌تر و قدرتمندتر است

آکورد هیبریدی ۲۰۱۷ دارای خروجی کل ۲۱۲ اسب بخاری است که آن را از این نظر در صدر کلاس خود قرار می‌دهد. نسبت به خروجی ۱۹۶ اسبی سال ۲۰۱۵ شاهد افزایشی محسوس در قدرت پیشرانه هستیم.

  1. تجهیزات جدیدی در این خودرو به چشم می‌خورد

آکورد هیبریدی جدید از پکیج احساس هوندا استفاده می‌کند که دربردارنده‌ی سیستم‌هایی چون کروز کنترل فعال بوده که به‌صورت خودکار فاصله‌ی خودرو را با خودروی جلویی حفظ کرده و بسته به شرایط می‌تواند با ترمز گیری و شتاب گیری سرعت خودرو را تنظیم کند. پیش‌ازاین این ویژگی به‌صورت سفارشی قابل نصب بود.

  1. بهای خودرو اندکی افزایش یافته است

بهای مدل پایه‌ی آکورد هیبریدی ۲۹۶۰۵ دلار است که نسبت به مدل ۲۰۱۵ افزایش ۳۰۰ دلاری را نشان می‌دهد. سه سطح تریم در دسترس است که شامل مدل‌های هیبرید، هیبرید EX-L و هیبرید تورینگ می‌شود.

2017 Honda Accord Hybrid

  1. آکورد هیبریدی سیستم تعلیق، فرمان و ترمز بهتری دارد

بوش‌های سیستم تعلیق جدید به همراه فرمان و ترمزهای ارتقا یافته بنا به گفته‌ی هوندا باعث شده‌اند که این خودرو مشخصات سواری و رانندگی بهتری داشته باشد.

2017 Honda Accord Hybrid

  1. محدوده‌ی حرکتی خودرو بسیار خوب است

باک ۶۰ لیتری این خودرو طبق تخمین‌های مصرف سوخت EPA محدوده‌ی حرکتی ۱۲۲۰ کیلومتری را برای این خودرو به ارمغان می‌آورند.

2017 Honda Accord Hybrid

  1. آکورد هیبریدی با جدیدترین ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند سازگار است

این خودرو از هر دو سیستم اپل کارپلی و اندروید اتو حمایت می‌کند بنابراین برنامه‌های موجود روی گوشی شما از جمله ناوبری، موزیک و پادکست‌ها می‌توانند به فوریت در سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو به نمایش درآیند.

  1. هوندا در نظر دارد تا فروش این خودرو را دو برابر کند

مدل ۲۰۱۵ آکورد هیبریدی فروش ۱۴ هزار دستگاهی را در ایالات‌متحده به ثبت رسانده است و امسال این شرکت در نظر دارد تا ۳۰ هزار دستگاه از مدل ۲۰۱۷ این خودرو را به فروش برساند. تولید این مدل از کارخانه‌ی اوهایو به ژاپن منتقل شده تا تأمین قطعات هیبریدی خودرو آسان‌تر صورت بگیرد.

  1. برادر بزرگ‌تر یعنی مدل کلاریتی سال بعد از راه می‌رسد

هوندا کلاریتی با قوای محرکه‌ی سلول سوختی از اواخر امسال در دسترس خواهد بود. نسخه‌ی تمام الکتریکی این خودرو در تابستان سال ۲۰۱۷ از راه خواهد رسید و مدل پلاگین هیبریدی آن که بر پایه‌ی آکورد هیبریدی ساخته می‌شود در پاییز ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

 

  1. آکورد هیبریدی هم‌اکنون در دسترس است

این خودرو از ماه ژوئن امسال در نمایندگی‌های هوندای آمریکا قابل خریداری است.

منبع: autoguide

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا