معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۱۵ عطر برتر زنانه مورد پسند آقایان

آیا شما هم به دنبال عطری هستید که علاوه بر داشتن بوی خوش، نظر شریک زندگیتان را هم جلب کند؟ آیا می­دانید مردان بیشتر جذب چه رایحه­ هایی می­شوند؟ در این مطلب از ارشاکو می­خواهم ۱۵ عطر زنانه مورد پسند آقایان را به شما معرفی کنم.

“لیو این لاو” محصول ” اُسکاردو لا رِنتا”

 

۱

 

 

buy

 

جایگاه اول این لیست می­رسد به اُسکار دو لا رِنتا! بوی این عطر بسیار خاص و جذاب  است. در واقع همه چیزی که از یک عطر رایحه رمانتیک انتظار داریدف در این عطر وجود دارد. رایحه اولیه این عطر ترکیبی از سنبل، صمغ و ترنج  در کنار نتهای چوبی  از درخت سدر گرفته تا مشک و عنبر می­باشد. این عطر مخصوص ملاقاتهای رمانتیک شبانه است.

“بادی” محصول “بِربِری”

 

۲

 

 

buy

 

اگر به دنبال رایحه­ای هستید که در آن بتوانید هم خاص بودن، رمانتیک بودن و تازگی را پیدا کنید و از طرفی ترکیبی از نتهای میوه­ای باشد، عطر “بادی” محصول “بِربِری” را به شما توصیه می­کنم. نتهای بکار رفته در رایحه این عطر ترکیب از هلوف فرزیا، رز و چوب صندل است. این عطر برای کسانی است که می­خواهند در اولین شب ملاقاتشان و وسوسه­انگیز باشند.

“ای دارپ آو ویربینا” محصول “دی کِی این وای”

 

 

۳

 

 

Buy-Now-button

این هفته من به دنبال عطری بودم که علاوه بر القای حس تازگی حس طراوت و تمیزی را نیز داشته باشد. فروشنده به من عطری توصیه کرد که از ترکیب نتهای عسلف یاس و مشک سفید در کنار نتهای دریایی استفاده شده بود. نام این عطر “ای دراپ آو وِربنا” محصول “دی کِی اِن وای” است. رایحه این عطر فوق­العاده خاص و جدید بود و من به شما توصیه می­نم حتما آنرا امتحان کنید.

“لاواِستراک” محصول” وِرا وانگ”

 

۴

 

buy

 

 

به نظر من رایحه این عطر القا کننده حس زیبایی، عاشق شدن و غرق شدن در عشق، می­باشد. رایحه این عطر شامل گیاهان اصورتی، ماندارین، گل مریم، شکوفه نیلوفر آبی و مشک در کنار نتهای چوبی می­باشد.

“ویوا لا جوسی” محصول “جوسی کوتور”

 

 

۵

 

 

buy

 

 

اگر به دنبال رایحه­ای ملایم، وسوسه انگیز، و خاص هستید این عطر همه این خصوصیات را یکجا دارد. در این عطر از ترکیب نتهای عسل، گلهای گاردنیا، یاس، مشک به همراه نتهای وانیل و کارامل استفاده شده است. از نظر من این عطر حقیقتا یکی از بهترین عطرهایی بود که تا الان امتحان کرده ام و مطمینا شریک زندگیتان را مسخ خواهد کرد.

اُه لولا” محصول “مارک جاکوب”

 

۶

 

 

buy

 

بدون اغراق رایحه این عطر را در هیچ عطر دیگری نخواهید یافت. نه تنها از شیشه زیبای این عطر بلکه از رایحه خاص و منحصر به فرد این عطر هم به راحتی نمی ­توان گذشت. نتهای بکار رفته در این عطر شامل گلهای سفیدف تمشک و وانیل است. این عطر یکی از انواع خاص عطرهای کلاسیک و خاص می­باشد که نظر همه را به خود جلب می­کند.

“فلویینگ” محصول پوما

 

۷

 

 

Buy-Now-button

 

من به شخصه کسی هستم که خیلی ظرفدار عطرهای پوما نیستم اما رایحه این عطر برای دیوانه کردن همه مردان دنیا کافی است. ترکیب بکار رفته در این عطر شامل فرزیا، تمشک، زنبق و نتهای بنفش می­باشد که با کمی چوب صندلف تمشک و وانیل ترکیب شده است.

“کازمیک رادیانس” محصول” بریتنی اسپیرز”

 

 

 

 

حتی فکرش را هم نمی­کردم که “بریتنی” عطری بسازد که در این لیست جایگاه هشتم را به خود اختصاص دهد اما ظاهرا اینکار را کرده است. رایحه این عطر ترکیبی است از نتهای مرکبات، گلابی، وانیل و مشک می­باشد.  با وجوی که رایحه این القا کننده حس تازگی و طراوت است ولی در عین حال کمی تند است.

“مای کویین” محصول” الکساندر مَک کویین”

 

 

۸

 

 

Buy-Now-button

 

 

ه موقع به دنبال عطری می­گردم که علاوه بر منحصر به فردی، خوشبو هم باشد، بدون شک به نام همین عطر می­رسم. وجود نتهای پرتقال، مشک سفید، گلهای سفید و بنفشه حس زندگی و طراوت به رایحه این عطر بخششده است. در واقع با استشمام این عطر احساس می­کنید که در باغی پر از شکوفه­های بهاری قدم می­زنید.

“ایفوریا” محصول “کالوین کلِین”

 

 

۹

 

 

buy

 

بسیاری از ما با عطر”ایفوریا” و کلا بیشتر عطرهای محصول “سی کِی” آشنا هستیم. رایحه این عطر پر از شکوفه­های نیلوفر، نتهای سبز، انار، خرمالو و مشک چوب ماهون است. رایحه این عطر تمام خصوصیات جذابیت، شیک بودن و وسوسه انگیز بودن را با هم دارد.

“تِرِسوؤ مید نایت رُز” محصول “لانکوم”

 

 

۱۰

 

buy

 

اگر می­خواهید در حین جذابیت دستنیافتنی بودن خود را هم نشان دهید، این همان چیزی است که به دنبال آن هستید. رایحه این عطر میوه­ای است و القا کننده حس زیبایی و سرزندگی است. در این عطر از ترکیب نتهای وانیل، سدر، مشک، تمشک و انگور سیاه استفاده شده است. رایحه این عطر هر مردی را دیوانه خواهد کرد. حتی سرسخت ترین ها را!

“پاپی فلاوِر” محصول” کوآچ”

 

 

۱۱

 

 

Buy-Now-button

 

 

اگر شما از آن دسته افراد دوستدار طبیعت هستید، این عطر را حتما می­پسندید. رایحه این عطر مخصوص زنان شیک و در عین حال فعال است و مطمینا تحسین شریک زندگیتان را برمی­انگیزد. رایحه این عطر ترکیبی از نتهای برگ بنفشه، پیچک، گریپ فروت، ماندارین، ایتچی است که به همراه زنبق آبی، رز و مشک بسیار خاص و متفاوت شده است.

“پینکی” محصول “ویکت.ریا سِکرِت”

 

عطر-زنانه-ویکتوریا-سکرت-پینک-victoria-secret-pink-for-women

 

buy

رایحه این عطر همان چیزی است که بیشتر مردان از دوست دخترشان انتظار دارند از آن استفاده کنند. رایحه این عطر نه خیلی تند و شیرین و نه خیلی تلخ است. در این عطر از برخی از نتهای گل، میوه استفاده شده است.

“پینک شوگِر” محصول” آکولینا”

 

 

۱۲

 

Buy-Now-button

 

شاید با خواندن اسم این عطر فکر کنید که رایحه این عطر خیلی شیرین باشد اما به محض استشمام رایحه این عطر متوجه می­شوید که تعادل خاصی بین نتهای چوبی، نتهای مشک و سایر نتهای به کار رفته در این عطر، برقرار است. ترکیب به کاررفته در این عطر شامل برگ انجیر، زنبق وحشی، ترنج و حتی برخی از میوه های قرمز می­باشد . توصیه می­کنم حتی برای یکبار هم که شده این عطر را امتحان کنید.

“میس دیور” محصول “چِری”

۱۳

 

 

buy

 

هیچ لیستی از عطرهای مورد علاقه مردان را نخواهید یافت مگر اینکه در آن از این عطر خاص نام برده شده باشد. این عطر مخصوص بانوان شیک، جذاب و خاص است. در این عطر از نتهای نعناع هندی، یاسمن و حتی برخی از ماندارین استفاده شده است.

اگر شما هم عطری می­شناسید که به نظر شریک زندگیتان خارق­العده و خاص است و در این لیست از آن نامی برده نشده است حتما با ما در میان بگذارید.

 

توجه : دوستان ارشاکویی عزیز ، می تواند با کلیک بر روی دکمه خرید کنید اقدام به خرید عطر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ارشاکو  نمایید و یا با کلیک برر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/۱۵-عطر-برتر-زنانه-مورد-پسند-آقایان/

یک دیدگاه

  1. به نظرمن این لیست یک لیست بسیار خوب هست.چون من اکثر ادکلن وعطرهاشو استفاده کردم و میدونم توضیحی که دادن ،تعریف یا مزاح نیست.کاملا واقعی ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا