آرایشی و زیبایی

چه زمانی بهتر است که ابروهایتان را رنگ کنید؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : رنگ کردن موها یکی از کارهایی است که فکر های زیادی را به سر ما می اندازد . سوالاتی از قبیل ،  اگر دوستش نداشته باشم چه؟ اگر به موهایم آسیب برساند چه؟ ریشه‌ی موهایم چطور می‌شوند؟ چگونه باید آنها را مرتب کنم؟و هنگامی هم که بالاخره تصمیم گرفتید موهایتان را رنگ کنید، به احتمال زیاد این سوال را از خودتان خواهید پرسید: آیا باید ابروهایم را هم رنگ کنم؟ باید بگوییم که بستگی دارد ! گاهی بایستی رنگ کنید و گاهی نه . اما چه زمان هایی چه کاری باید انجام دهید ؟ برای پاسخ به این پرسش از شما دعوت می کنیم تا در ادامه این مطلب از ارشاکو با ما همراه شوید .

 

رنگ کردن ابرو
رنگ کردن ابرو

 

به هنگام کوچ از از موهای قهوه‌ای، به بلوند طبیعی

ایده‌ی اینکه رنگ ابروها همیشه باید روشن‌تر از رنگ مو باشد را کنار بگذارید. ابروهای طبیعی و یا تیره‌تر، بسیار مناسبند. این کار باعث می‌شود ظاهری دراماتیک‌تر داشته باشید و موهای بلوندتان بیشتر به چشم بیاید.

به هنگام پلاتینی کردن موها 

این کا کاملا به ظاهر شما بستگی دارد . هم ابروی تیره و هم روشن، موهای سفید شده را تکمیل می‌کنند، اما اگر می‌خواهید انتخاب کنید، سایه طلایی و یا سرد بلوند را انتخاب کنید. رنگ پلاتینی به تنهایی برای جلب توجه کافی می باشد .

 

به هنگام کوچ از از مشکی به قرمز، و یا از مشکی به بلوند

اصلا نیازی نیست که ابروهایتان دقیقا هم رنگ موهای جدیدتان شوند . ابروهایتان را ملایم تر کنید . فقط کافیست رنگ هایی که انتخاب می کنید از یک خانواده باشند .

همچنین به خاطر داشته باشید که رنگ ابروهایتان دائمی نیست و آنها پس از ۴ هفته دوباره به رنگ طبیعی خودشان باز خواهند گشت. پس لذت ببرید و نگرانی به خودتان راه ندهید!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا