آرایشی و زیبایی

معرفی اپیلاتور براون مدل سیلک اِپیل ۷ وِت اند دِرای

مناسب برای موهای کوتاه و زیر پوستی:

این محصول حتی کوتاه­ترین و زیر ژوستی ترین موها را نیز از بین می­برد . حتی اگر موها به اندازه یک دانه کوچک گندم باشد. به دلیل استفاده از تیغه ۴۰ تایی و تکنولوژی “کلوز گریپ” کارایی این محصول به شدت بال بوده و تمام موها را از ریشه می­کند. چون این محصول بی سیم است، به راحتی می­توان انرا در زیر دوش حمام نیز استفاده کرد.

 

اپیلاتور
اپیلاتور

خشک و مرطوب:

این محصول برای استفاده در زیر آب گرم طراحی شده است. آب گرم باعث استراحت و نرم شدن ژوست می­شود. چون آب گرم باعث افزایش جریان خون می­شود، بنابراین کندن مو در این حالت بهتر است و حساسیت ژوستی به حداقل خود خواهد رسید.

 

 

اپیلاتور
اپیلاتور

تکنولوژی” کلوز گریپ”

استفاده از این تکنولوژی در این محصول جدید برند براون باعث شده که کارایی ان نسبت به سایر اژیلاتورهای ساخت این برند بهتر و بیشتر شود. در این محصول از ۴۰ تیغه استفاده شده و تماس انها با سطح ژوست به حداقل رسیده است. و به همین دلیل موهای کوتاه تر( حتی کمتر از ۰٫۵ میلی­متر) و  تعداد موی بیشتری را از بین می­برد.

 

۳۳
اپیلاتور

سری چرخان:

این محصول دارای سری منعطف و چرخان است که می­تواند تا ۱۵ درجه به عقب و جلو حرکت کند. این انعطاف و چرخش باعث می­شود که حرت ان روی پوست بهتر انجام شود و ژوست را زخمی نکند. مضاف بر اینکه کارایی این محصول به حداکثر رسیده است.

 

سری­های “سافت لیفت”

 

این نوع سری­ها باعث می­شود که زیر پوستی ترین موها را هم از بین ببرد. در واقهع این سری ها به تیغه ها در برداشتن این نوع موها بسیبار کمک می­کند.
“اسمارت لایت”

“اسمارت لایت” به معنی یک چراغ کوچک تعبیه شده دردستگاه است که کمک می­کند تا ریز ترین موها دیده شود و از بین برود. در واقع به کار بر کمک می­ند تا موهای روی ژوست را بهتر ببیند و مویی باقی نماند.

 

 

اپیلاتور
اپیلاتور

به دلیل سری­های بکار رفته در این محصول، هیچگونه حساسیتی تا کنون در باره استفاده از این اپیلاتور گزارش نشده است و می­توان گفت که این محصول به عنوان یکی از محصولات مناسب با پوستهای حساس معرفی شده است و نظر بسیاری از متخصصان پوست مثل “دکتر پترا استاباچ” از دانشگاه مَینز را به خود جلب کرده است.

ماساژ دهنده قوی

یکی دیگر از مزیتهای استفاده از سریهای قابل انعطاف و نرم استفاده شده در این محصول، ماساژ پوستی در حین استفاده از این اپیلاتور است. که باعث به حداقل رساندن حساسیت پوستی و همچنین به حدااکثر رساندن راحتی پوست در استفاده از این اپیلاتور است.

 

 

اپیلاتور

 

buy

ضد آب و قابل شتشو:

 

تمام مدل­های این دسته یعنی ” سیلک اپیل: قابل استفاده هم در زیر آب و هم بیرون هستند. البته برای کسب نتیجه مورد نظر، بهتر است از این محصول در حمام و زیر دوش آب گرم استفاده کنید.

تنظیم سرعت:

 

در این محصول دو درجه سرعت در نظر گرفته شده است. سرعت ۱ برای برداشتن مو به صورت ملایم و سرعت دو برای کارایی بهتر و برداشتن موهای زیر پوستی و همچنی سرعت بیشتر.

استفاده بی سیم و شارژ سریع

 

این محصول بی سیم بوده و بر ای همین استفاده از آن در هر مکان و شرایطی راحت است. این محصول برای یک بار استفاده نیاز به ۴۰ دقیقه شارژ دارد اما اگر یک ساعت شارژ شودف مدت زمان بیشتری می­تواند استفاده شود. که این مدت زمان برای شارژ شدن  نسبت به سایر اژیلاتور ها بسیار کمتر است.
 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا